Předmětem veřejné zakázky je:
- odstranění odumřelého stromu včetně kořenového balu,
- likvidace dřevního odpadu naložením do kontejneru,
- dodávka nového stromu Tilia x flavences Glenleven a
- výsadba nového stromu Tilia x flavences Glenleven, spolu s výměnou zeminy a zemním kotvením,
to vše v prostorách zahrady budovy Úřadu vlády ČR, nábř. E. Beneše 128/4, Praha 1.
Odvoz a likvidaci odpadu v kontejneru zajišťuje zadavatel/objednatel.
Uchazeč/dodavatel je povinen při odstraňování a následné výsadbě stromu dbát na bezpečnost osob pohybujících se v blízkosti místa činnosti (za předpokladu, že toto nelze eliminovat) a také zabezpečit bezpečnostní systémy (kamery, čidla atd.) před poškozením, stejně tak všechny předměty a věci v dosahu činnosti, které by při plnění veřejné zakázky mohly být poškozeny (např. osvětlení, zdi, lavičky).
Uchazeč/dodavatel odpovídá za vady stromu zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady stromu existující v době předání i za vady vzniklé později. Uchazeč/dodavatel za tímto účelem poskytuje zadavateli/objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 24 měsíců. Uchazeč/dodavatel bezplatně odstraní reklamovanou vadu ve lhůtě stanovené zadavatelem/objednatelem (min. 15 dnů).
Další podmínky:
- Doprava na místo plnění zahrnuta v ceně.
- Splatnost faktury minimálně 21 dní.
Úhrada platby na základě faktury vystavené uchazečem/dodavatelem a doručené zadavateli/objednateli. Uchazeč/dodavatel je oprávněn fakturu vystavit až po úplném splnění předmětu veřejné zakázky, zálohová fakturace není možná.
Zadavatel/objednatel je oprávněn nepřevzít plnění veřejné zakázky pokud bude plnění vykazovat vady či nedodělky.
V případě prodlení s plněním předmětu veřejné zakázky delším než 30 dnů, a to i v případě nepřevzetí díla z důvodu vad, je zadavatel/objednatel oprávněn odstoupit od objednávky bez nároku uchazeče/dodavatele na náhradu škody.
V případě prodlení uchazeče/dodavatele s dodáním stromu včetně všech souvisejících činností nebo s odstraněním vad v záruční době je zadavatel/objednatel oprávněn účtovat uchazeči/dodavateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z celkové ceny plnění vč. DPH za každý započatý den prodlení.