Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup multifunkčních zařízení…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Centrum pro regionální rozvoj ČR
IČO: 65993870

Sídlo/místo podnikání:
Vinohradská 46
120 00  Praha 2

Kontaktní osoba:
: Jana Ligrová
: ligrova@crr.cz

Organizační útvar:
ÚEŘ
Kontaktní adresa:
Vinohradská 46
120 00 Praha
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup multifunkčních zařízení s uzavřením servisní a materiálové smlouvy včetně náhradního plnění III.
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/14/V00012364

06.06.2014 15:42:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Ligrová
ligrova@crr.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup multifunkčních zařízení s uzavřením servisní a materiálové smlouvy včetně náhradního plnění III.
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Ligrová
ligrova@crr.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup 4 ks multifunkčních zařízení dle uvedené technické specifikace. Součástí nabídkové ceny bude doprava,instalace, zprovoznění a zaškolení obsluhy. Dalším požadavkem je uzavření servisní a materiálové smlouvy na 48 měsíců, dle požadavků zadavatele.
Níže uvedené předpokládané jednotkové ceny zahrnují cenu multifunkčního zařízení a servisních a materiálových služeb vážících se k takovému zařízení na dobu 48 měsíců.
V souladu s ust. § 101 odst.1. zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále jen ZVZ) zadavatel stanovuje, že zadávacího řízení se může účastnit pouze dodavatel, který zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením podle zvl. práv. předpisu (§67 zák. č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti.)
Položky předmětu VZ
Multifunkční zařízení (větší stroj) a servisní a materiálová podpora na 48 měsíců
30121100-4 - Fotokopírovací stroje
30121100-4 - Fotokopírovací stroje
Kromě níže uvedených parametrů musí zařízení vyhovovat i následujícím podmínkám z důvodu kompatibility zařízení se stávající infrastrukturou zadavatele:
1. Licence na konektor do stávajícího systému pro: - převod papírových dokumentů do editovatelné podoby (Word, Excel) a PDF/A
- rozpoznávání více jazyků na stránce
- podpora rozpoznávání nejběžněji používaných jazyků
- server-klient řešení (kvůli rychlosti zpracovávání obrazu a jejich převodu do požadovaných formátů)
- možnost exportu naskenovaného dokumentu společně s metadaty o uživateli, který dokument skenuje
- propojení s AD
- možnost komunikace mezi serverem a MFD přes WebDAV
- možnost nastavení rozlišení při skenování až na 600dpi
- skenování do formátu PDF/A-1b s neomezeným počtem stran i do PDF/A-1a - případná možnost rozšíření o tvorbu vlastních workflow
2. Online připojení se servisním střediskem dodavatele a to mimo datové sítě společnosti CRR, tedy přes GPRS modem či obdobný systém spojení – systém vzdálené správy. Toto spojení umožní automatické hlášení požadavků stroje na servis, dodávku spotřebního materiálu, náhradních dílů. Dále umožní automatický odečet počitadel stroje pro vyúčtování servisní smlouvy. Dostupnost 24 hodin, 7 dní v týdnu.
3. Zobrazování přímo na panelu informace (termíny+položky/úkony) o dodávkách tonerů a servisních zásazích.
4. Plná kompatibilita a funkčnost s ABBYY Recognition Server 3.0.

Dále zadavatel požaduje brožovací modul a tzv. finišer (sešívání, děrování, vazba - brožura ohnutá uprostřed a sešitá).

Pro servisní a materiálovou podporu na dobu 48 měsíců zadavatel požaduje při nejmenším dodávky či služby:
- Kompletní servis multifunkčního zařízení po celou dobu platnosti servisní a materiálové smlouvy
- Dodávky originálního spotřebního materiálu potřebného pro řádné fungování zařízení (zahrnuje i cenu těchto spotřebních materiálů)
- Dodávky originálních náhradních dílů pro případ servisu/oprav zařízení (zahrnuje i cenu těchto náhradních dílů)
- Náklady na cestovné a práci techniků
- Náklady na závoz papíru do zařízení dle potřeb CRR ČR, formát A4/A3 (včetně ceny papíru)
- Systémový update zařízení
- Automatický non-stop příjem požadavků na servis (hlášený zařízením, případně pracovníky CRR ČR)

Pokud se v technické specifikaci požadavků vyskytují názvy konkrétních výrobků či technologií povoluje zadavatel jejich nahrazení jinými technologiemi či výrobky, které budou vyhovovat stanoveným minimálním parametrům, zajistí požadovanou funkčnost a vyhoví ostatním požadavkům zadavatele stanoveným v této zadávací dokumentaci.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Rozlišení kopírování min 600x600 body na palec
Rozlišení tisku min 1800x600 body na palec
Gramáž papíru - Gramáž papíru ze zásobníku od - do 52 - 300 gram na metr čtvereční
Typ a počet rozhraní - Počet rozhraní min 10-Base-T/100-Base-T/1000-Base-T Ethernet
Zásobník na papíry - Počet zásobníků min 3
Zásobník na papíry - Výstupní kapacita min 3000 listů
Zásobník na papíry - Kapacita zásobníku min 1000 listů
Další funkce - Oboustranný podavač dokumentů = Ano
Další funkce - Oboustranné kopírování = Ano
Další funkce - Oboustranný tisk = Ano
Další funkce - Elektronické třídění = Ano
Další funkce - Elektronické třídění se sešíváním = Ano
Další funkce - Počet pozic při sešívání min 2
Další funkce - Zabezpečení odloženého tisku = Ano
Další funkce - Boční (ruční) podavač papíru = Ano
Další funkce - Automatický průběžný způsob zpracování = Ano
Skenování - Barevné skenování = Ano
Skenování - Rozlišení skenování max 600x600 body na palec
Skenování - Skenování do emailu = Ano
Skenování - Skenování do složek min SMB, FTP
Skenování - Formát záznamu min JPG (JPEG), TIFF, PDF
Možnost síťového tisku - Tiskový jazyk min PCL5e, PCL6
Možnost síťového tisku - Podporovaný operační systém min Microsoft
Rychlost tisku/kopírování černobilé/barevné A4 min 60 stran min.
Rychlost tisku/kopírování černobilé/barevné A3 min 30 stran min.
Zoom od - do 25 - 400 procento
Formát tisku min A3, A4, A5, A6
Formát originálu min A3, A4, A5, A6
Počet uživatelských účtů min 900
Jmenovitá frekvence/kmitočet cca 50/60 hertz
Jmenovité napětí od - do 220 - 240 volt
Paměť min 2000 Megabajt
Paměť - disková min 160 GB
Délka max 800 milimetr
Výška max 1200 milimetr
Šířka max 800 milimetr
Hmotnost max 230 kilogram
Rychlost skenování min 170 obr. za min.
Vstuní kapacita zásobníku min 3500 listů
1,00
ks
421 000,00
Multifunkční zařízení (menší stroj) a servisní a materiálová podpora na 48 měsíců
30121100-4 - Fotokopírovací stroje
30121100-4 - Fotokopírovací stroje
Kromě níže uvedených parametrů musí zařízení vyhovovat i následujícím podmínkám z důvodu kompatibility zařízení se stávající infrastrukturou zadavatele:
1. Licence na konektor do stávajícího systému pro: - převod papírových dokumentů do editovatelné podoby (Word, Excel) a PDF/A
- rozpoznávání více jazyků na stránce
- podpora rozpoznávání nejběžněji používaných jazyků
- server-klient řešení (kvůli rychlosti zpracovávání obrazu a jejich převodu do požadovaných formátů)
- možnost exportu naskenovaného dokumentu společně s metadaty o uživateli, který dokument skenuje
- propojení s AD
- možnost komunikace mezi serverem a MFD přes WebDAV
- možnost nastavení rozlišení při skenování až na 600dpi
- skenování do formátu PDF/A-1b s neomezeným počtem stran i do PDF/A-1a - případná možnost rozšíření o tvorbu vlastních workflow
2. Online připojení se servisním střediskem dodavatele a to mimo datové sítě společnosti CRR, tedy přes GPRS modem či obdobný systém spojení – systém vzdálené správy. Toto spojení umožní automatické hlášení požadavků stroje na servis, dodávku spotřebního materiálu, náhradních dílů. Dále umožní automatický odečet počitadel stroje pro vyúčtování servisní smlouvy. Dostupnost 24 hodin, 7 dní v týdnu.
3. Zobrazování přímo na panelu informace (termíny+položky/úkony) o dodávkách tonerů a servisních zásazích.
4. Plná kompatibilita a funkčnost s ABBYY Recognition Server 3.0.

Dále zadavatel požaduje brožovací modul a tzv. finišer (sešívání, děrování, vazba - brožura ohnutá uprostřed a sešitá).

Pro servisní a materiálovou podporu na dobu 48 měsíců zadavatel požaduje při nejmenším dodávky či služby:
- Kompletní servis multifunkčního zařízení po celou dobu platnosti servisní a materiálové smlouvy
- Dodávky originálního spotřebního materiálu potřebného pro řádné fungování zařízení (zahrnuje i cenu těchto spotřebních materiálů)
- Dodávky originálních náhradních dílů pro případ servisu/oprav zařízení (zahrnuje i cenu těchto náhradních dílů)
- Náklady na cestovné a práci techniků
- Náklady na závoz papíru do zařízení dle potřeb CRR ČR, formát A4/A3 (včetně ceny papíru)
- Systémový update zařízení
- Automatický non-stop příjem požadavků na servis (hlášený zařízením, případně pracovníky CRR ČR)

Pokud se v technické specifikaci požadavků vyskytují názvy konkrétních výrobků či technologií povoluje zadavatel jejich nahrazení jinými technologiemi či výrobky, které budou vyhovovat stanoveným minimálním parametrům, zajistí požadovanou funkčnost a vyhoví ostatním požadavkům zadavatele stanoveným v této zadávací dokumentaci.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Rozlišení kopírování min 600x600 body na palec
Rozlišení tisku min 1800x600 body na palec
Gramáž papíru - Gramáž papíru ze zásobníku od - do 52 - 300 gram na metr čtvereční
Zoom od - do 25 - 400 procento
Paměť min 2048 Megabajt
Paměť disková min 250 GB
Délka max 700 milimetr
Výška max 1000 milimetr
Šířka max 700 milimetr
Hmotnost max 100 kilogram
Formát tisku min A3, A4, A5, A6
Typ a počet rozhraní - Počet rozhraní min 10-Base-T/100-Base T/1 000-Base T Ethernet
Typ a počet rozhraní - Typ rozhraní min USB 2.0, Wi-Fi adaptér
Zásobník na papíry - Výstupní kapacita min 3000 listů
Zásobník na papíry - Kapacita zásobníku min 1000 listů
Zásobník na papíry - Počet zásobníků min 3
Další funkce - Oboustranný podavač dokumentů = Ano
Další funkce - Oboustranné kopírování = Ano
Další funkce - Oboustranný tisk = Ano
Další funkce - Elektronické třídění se sešíváním = Ano
Další funkce - Boční (ruční) podavač papíru = Ano
Další funkce - Počet uživatelských kódů min 900
Skenování - Barevné skenování = Ano
Skenování - Barevné skenování = Ano
Skenování - Rozlišení skenování max 600x600 body na palec
Skenování - Skenování do emailu = Ano
Skenování - Skenování do složek min SMB, FTP
Skenování - Formát záznamu min JPG (JPEG), TIFF, PDF
Možnost síťového tisku - Tiskový jazyk min PCL5e, PCL6
Možnost síťového tisku - Typ rozhraní min USB 2.0, Ethernet
Možnost síťového tisku - Podporovaný operační systém min Microsoft
Rychlost tisku/kopírování černobilé/barevné A4 min 30 stran min.
Rychlost tisku/kopírování černobilé/barevné A3 min 15 stran min.
Jmenovitá frekvence/kmitočet cca 50/60 hertz
Jmenovité napětí od - do 220 - 240 volt
Rychlost skenování min 150 obr. za min.
3,00
ks
191 000,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
994 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Vinohradská
46
120 00
Česká republika
Další místa plnění
Praha 2
Náměstí Míru
9
120 53
Česká republika
Brno
Novobranská
526
14
602 00
Česká republika
Liberec
Tř.Milady Horákové
185
66
460 06
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením - viz. Příloha č. 1
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením - viz. Příloha č. 1
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2014

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
Součástí nabídky musí být:
1. Kupní smlouva (dle §2079 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., O.Z.) na dodávku 4 ks multifunkčních zařízení dle požadavků stanovených zadavatelem v zadávacích podmínkách této veřejné zakázky;
2. Servisní a materiálová smlouva (dle §1746 odst.2 zák. č. 89/2012 Sb., O.Z.) - zadavatel připouští předložení 1 Servisní a materiálové smlouvy společné pro všechna dodávaná multifunkční zařízení, nebo předložení 4 samostatných Servisních a materiálových smluv (1x pro každé multifunkční zařízení)
viz. Příloha č. 2 a Příloha č.3

Způsob a doba podání nabídky

23.06.2014 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Bude hodnocena délka dodací lhůty pro dodávku multifunkčních zařízení.
Délku dodací lhůty jsou uchazeči povinni vyplnit do tabulky viz. Příloha č. 4


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Cena servisních a materiálových služeb na 48 měsíců za všechny 4 multifunkční zařízení dle Přílohy č. 4
Cena servisních a materiálových služeb na 48 měsíců za všechny 4 multifunkční zařízení dle Přílohy č. 4






20,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Celková kupní cena za 4 ks multifunkčních zařízení
Celková kupní cena za 4 ks multifunkčních zařízení






80,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

V souladu ust. §101 odst. 2 ZVZ je uchazeč povinen v rámci nabídky doložit prohlášení, že je zaměstnavatelem zaměstnávajícím více než 50% osob se zdravotním postižením dle § 101 odst. 1 ZVZ, a dále potvrzení Úřadu práce ČR - krajské pobočky nebo pobočky pro hlavní město Prahu nebo potvrzení/rozhodnutí orgánu sociálního zabezpečení, která se týkají osob se zdravotním postižením. Tyto skutečnosti nelze doložit prostřednictvím jiných osob.

Uchazeč je povinen v rámci nabídky předložit popis technických parametrů zařízení, z něhož bude patrné zda a jak jsou naplněny veškeré technické požadavky na jednotlivé stroje stanovené zadavatelem v této zadávací dokumentaci. V případě, že standartní produktové listy tyto položky neobsahují, je uchazeč povinen tyto v produktových listech chybějící parametry uvést zvlášť v rámci nabídky.

Zadavatel současně upozorňuje, že oproti předcházejícímu zrušenému zadávacímu řízení s obdobným předmětem došlo k drobné úpravě některých parametrů.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
23.06.2014 09:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jana Ligrová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Centrum pro regionální...
Doručeno: 09.06.2014 10:56:09

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
5 11.06.2014 15:01 Jana Ligrová 11.06.2014 15:01 Jana Ligrová právě zobrazena
4 09.06.2014 10:53 Jana Ligrová 11.06.2014 15:01 Jana Ligrová zobrazit
3 09.06.2014 10:50 Jana Ligrová 09.06.2014 10:53 Jana Ligrová
2 09.06.2014 10:50 Jana Ligrová 09.06.2014 10:50 Jana Ligrová
1 06.06.2014 15:42 Jana Ligrová 09.06.2014 10:50 Jana Ligrová

Kontextová navigace