Domů  /  Zadávací řízení  /  FÚ pro Moravskoslezský kraj,…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11000  Praha

Organizační útvar:
OHS pro Moravskoslezský a Olomoucký kraj
Číslo útvaru: 700333200
E-mail: svatopluk.gola@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Na Jízdárně 3162/3
709 00 Ostrava
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: FÚ pro Moravskoslezský kraj, ÚzP Ostrava II - poskytování informačních a recepčních služeb
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/13/V00007616

10.10.2013 15:47:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
FÚ pro Moravskoslezský kraj, ÚzP Ostrava II - poskytování informačních a recepčních služeb
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zajištění informačmích a recepčních služeb v objektu FÚ pro Moravskoslezkých kraj, Územní pracoviště Ostrava II
Položky předmětu VZ
Recepční služby v pracovní den
79992000-4 - Recepční služby
79992000-4 - Recepční služby
Zajištění informačních a recepčních služeb v pracovních dnech v objektu FÚ pro Moravskoslezský kraj, ÚzP Ostrava II specifikovaných v příloze č. 1 (návrh smlouvy bez příloh) a v příloze č. 2 (tabulka přehledu pracovních hodin) této výzvy.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Informační servis = Ano
Obsluha telefonní ústředny = Ano
Výdej a příjem klíčů = Ano
Provoz recepčních služeb = Denní
5 918,50
hodina
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Od 1.11.2013 od 5:45 hodin do 31.12.2015 do 16:15 hodin - bližší specifikace viz příloha č. 1 této výzvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Zadavatel si vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Ostrava
Horní
1619
63
700 30
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





1/ Čestné prohlášení osoby oprávněné jednat za uchazeče/dodavatele, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky vůči všem finančním a celním územním orgánům - vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 3 této výzvy,
2/ kopii výpisu ze živnostenského rejstříku, prokazující oprávnění uchazeče/dodavatele k podnikání v rozsahu
odpovídajícímu předmětu plnění této zakázky,
3/ kopii výpisu z obchodního rejstříku, je-li v něm uchazeč/dodavatel zapsán,
4/ seznam 2 referenčních zakázek stejného nebo obdobného charakteru (recepční služby v administrativní budově - plnění min. 200 tis. vč. DPH /referenční zakázka po souvislou dobu alespoň 12 kalendářních měsíců) realizovaných uchazečem/dodavatelem v posledních třech letech, s uvedením referenčního kontaktu. Ke každé z těchto referenčních zakázek musí být doloženo osvědčení od jejího zadavatele o jejím řádném plnění, toto osvědčení nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky.
5/ prostou kopii dokladu o platném pojištění, jehož předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou uchazečem/dodavatelem třetí osobě (viz odst. 3 článku II. přílohy č. 1 této výzvy - návrh smlouvy) s výší pojistného plnění minimálně 2 milióny Kč.
Čestné prohlášení a seznam referenčních zakázek musí být předloženy ne starší 90-ti dnů ke dni lhůty pro podání nabídek – originál.
Výpis z obchodního rejstříku a osvědčení dle bodu 4/ nesmí být starší 90-ti dnů ke dni lhůty pro podání nabídek, postačující je předložení jejich prostých kopií. Přiložení ostatních uvedených dokumentů je postačující též v neověřených kopiích.
Jmenované kvalifikační dokumenty mohou být nahrazeny výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů a to v rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů, v tomto seznamu uvedené, pokrývají výše uvedené požadavky zadavatele.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2013

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o poskytování informačních služeb - recepce; §269 zákona č. 513/1991 Sb., Občanský zákoník, v platném znění.

Způsob a doba podání nabídky

23.10.2013 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě cenových nabídek bude rozhodující okamžik podání nabídky uchazečem - nabídka s dřívějším datem (případně časem, bude-li stejný den podání) podání bude vyhodnocena při shodě ceny jako vítězná.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Nabídka uchazeče bude obsahovat:
a) Nabídka bude zpracována formou návrhu smlouvy, který bude podepsán tak, že k obchodní firmě uchazeče připojí svůj vlastnoruční podpis statutární orgán či jeho zástupce. V případě podpisu smlouvy zástupcem musí tento doložit plnou moc či jiné pověření udělené mu statutárním orgánem a opravňující jej k podpisu návrhu smlouvy - takto podepsaný a naskenovaný návrh smouvy bude tvořit přílohu elektronické nabídky uchazeče. Nabídková cena bude uchazečem definována v čl. III. návrhu smlouvy (příloha č. 1 této výzvy).
b) Obchodní a platební podmínky jsou plně vymezeny v návrhu smlouvy, která tvoří přílohu č. 1 výzvy. Uchazeč doplní tento návrh smlouvy pouze v barevně odlišených částech, kde to vyplývá z textu (obsahu) a přiloží ji jako povinnou součást své nabídky.


Vítězný uchazeč před podpisem smlouvy následně doloží:
c) Uchazeč, který se umístí první v pořadí, je povinen poskytnout zadavateli řádnou součinnost potřebnou k uzavření smlouvy. Odmítne-li tento uchazeč uzavřít se zadavatelem smlouvu nebo neposkytne-li řádnou součinnost, aby mohla být smlouva uzavřena v požadovaném termínu, může zadavatel uzavřít smlouvu s uchazečem, který se umístil jako druhý v pořadí, pokud ani tento uchazeč neposkytne řádnou součinnost, může zadavatel uzavřít smlouvu s uchazečem, který se umístil třetí v pořadí.
d) Platí, že se uchazeč před podáním své nabídky ujistil o její správnosti a úplnosti nabídkové ceny, že vzal v úvahu vše, co je potřebné pro úplné a řádné plnění předmětu zakázky, a že zahrnul do svých sazeb a cen veškeré náklady a přiměřený zisk.
e) Veškeré dokumenty předložené v nabídce na e-tržišti, budou ve formátech s koncovkou .doc, .docx, .exe, .exex nebo .pdf.
f) Uchazeč podáním nabídky vyslovuje souhlas s tím, že zadavatel v rámci transparentnosti veřejné zakázky může zveřejnit smlouvu (včetně případných dodatků) s vybraným dodavatelem na svých internetových stránkách a na profilu zadavatele.
g) Uchazeči o zakázku nenáleží žádná náhrada nákladů, které vynaložil na účast v tomto řízení.
h) Zadavatel vylučuje možnost variantního řešení.
ch) Zadavatel si vyhrazuje právo:
- nepřijmout žádnou z předložených nabídek a zakázku zrušit,
- uchazeče při nepředložení požadovaných
dokladů, či nesplnění požadavků uvedených v této výzvě vyloučit z výběrového řízení,
- zadavatel si vyhrazuje právo změnit podmínky, případně zrušit celé poptávkové řízení bez jakýchkoliv závazků k uchazečům
– případná změna bude oznámena stejným způsobem jako tato výzva,
- zadavatel si vyhrazuje právo k prověření údajů uvedených v nabídce a vyžádat si jejich upřesnění.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Rostislav Šimon v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 11.10.2013 09:53:34

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 10.10.2013 15:47 Rostislav Šimon 11.10.2013 09:53 Rostislav Šimon právě zobrazena

Kontextová navigace