Domů  /  Zadávací řízení  /  Správa knihovního fondu AOPK…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Veronika Nevyjelová
: veronika.nevyjelova@nature.cz
: 951421140
: 724825189

Specifikace VZ

Název VZ: Správa knihovního fondu AOPK ČR 2024
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/23/V00059091

11.12.2023 14:57:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Veronika Nevyjelová
veronika.nevyjelova@nature.cz
951421140
724825189

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Správa knihovního fondu AOPK ČR 2024
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Veronika Nevyjelová
veronika.nevyjelova@nature.cz
951421140
724825189
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Jedná se o zajištění správy knihovny a knihovního fondu AOPK ČR, který obsahuje přibližně 20 000 svazků. Zaměření fondu: životní prostředí, krajina a příroda, botanika, zoologie, ekologie, dendrologie, lesnictví, myslivost, geologie, hydrologie, právo životního prostředí.
Bližší specifikace činností v příloze smlouvy.
Položky předmětu VZ
Správa knihovního fondu AOPK ČR 2024
92511000-6 - Služby knihoven
92511000-6 - Služby knihoven
Jedná se o zajištění správy knihovny a knihovního fondu AOPK ČR, který obsahuje přibližně 20 000 svazků.

Zaměření fondu: životní prostředí, krajina a příroda, botanika, zoologie, ekologie, dendrologie, lesnictví, myslivost, geologie, hydrologie, právo životního prostředí.
Bližší specifikace činností v příloze smlouvy.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
280 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Kaplanova
1
14000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Analogicky v souladu s § 79 odst. 2 písm. d) ZZVZ prokáže dodavatel předložením osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným dodávkám, službám nebo stavebním pracem, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou dodávky, služby nebo stavební práce poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům.
Analogicky v souladu s § 79 odst. 2 písm. d) ZZVZ prokáže dodavatel předložením osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným dodávkám, službám nebo stavebním pracem, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou dodávky, služby nebo stavební práce poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům.
Kopie požadovaného dokladu o vzdělání (maturitní vysvědčení nebo diplom z vysoké školy) u jednoho člena odborného týmu, který se bude podílet na realizace veřejné zakázky a jeho strukturovaný životopis uvedené osoby/osob osvědčující délku praxe a zkušenost na uvedené nebo jiné obdobné pozici; u zkušenosti bude uvedeno: název, popis a období poskytnutí služby, vykonávaná pozice při realizaci služby, kontakt na objednatele pro ověření reference (jméno, telefon nebo e mail), byla-li služba plněna pro jiného objednatele, nebo kontakt na odpovědnou osobu zaměstnavatele, případně jiné vhodné údaje k ověření reference.
Požadovaná minimální úroveň: Člen pracovního/odborného týmu podílející se na realizaci této veřejné zakázky a) Minimálně jedna osoba se středoškolským nebo vysokoškolským vzděláním knihovnického zaměření a znalostí knihovnických standardů a katalogizace (AACR2, MARC 21), základní znalost anglického jazyka, znalost knihovního systému KP-win SQL, Verbis, Portaro.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Příkazní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

20.12.2023 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody nabídkových cen bude rozhodovat pořadí podaných nabídek, tj. bude vybrána nabídka, která byla podaná dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

280 000,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Účastník je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách bez DPH. Nabídková cena v Kč bez DPH bude uvedena v elektronickém nástroji GEMIN. Tato nabídková cena je závazná.
Nabídková cena musí být zpracována v souladu s podmínkami zadávací dokumentace.
Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s plněním veřejné zakázky, vč. dopravy, poplatků a dalších vedlejších nákladů. Účastník stanoví nabídkovou cenu vyplněním čl. 4.1 Návrhu Příkazní smlouvy. Vyplněnou celkovou hodnotu včetně desetinných míst přepíše účastník do elektronického nástroje GEMIN.
Zadavatel zdůrazňuje, že cena bez DPH uvedená účastníkem v elektronickém nástroji GEMIN musí být shodná jako cena bez DPH uvedená ve smlouvě (nabídkovou cenou se rozumí oba údaje).
Nabídkovou cenou u plátců DPH se rozumí nabídková cena bez DPH uvedená v elektronickém nástroji GEMIN, ta musí odpovídat uvedené ceně ve smlouvě. Nabídkovou cenou u neplátců DPH se rozumí nabídková cena uvedená v elektronickém nástroji GEMIN, ta musí odpovídat uvedené ceně ve smlouvě.

Účastník zadávacího postupu přiloží k nabídce:
a) Vyplněnou smlouvu, která nemusí být účastníkem zadávacího postupu podepsána,
b) Čestné prohlášení a doklady dle čl. 3 výzvy.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
20.12.2023 10:05:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího postupu probíhá elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje GEMIN. Na telefonické, listinné, e-mailové dotazy nebude brán zřetel.
Další specifikace
VYSVĚTLENÍ, ZMĚNA NEBO DOPLNĚNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE Účastník je oprávněn po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 2 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 1 pracovního dne po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o poskytnutí vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí tuto lhůtu dodržet. Změna nebo doplnění zadávací dokumentace musí být uveřejněna nebo oznámena stejným způsobem jako zadávací podmínky, která byla změněna nebo doplněna. Zadavatel může zadávací dokumentaci vysvětlit i bez písemné žádosti účastníka před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může zadávací dokumentaci upřesnit, změnit či doplnit před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
VYHRAZENÁ PRÁVA ZADAVATELE a) Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit si informace obsažené v nabídce účastníka (zejména ve vztahu k prokázání splnění kvalifikace) u třetích osob a účastník je povinen mu v tomto ohledu poskytnout veškerou potřebnou součinnost. Pokud se ukáže, že informace obsažení v podané nabídce jsou nepravdivé, bude účastník vyloučen. b) Zadavatel si vyhrazuje právo zažádat o opravu, doplnění nebo objasnění nabídky účastníka zadávacího postupu přiměřeně dle § 46 ZZVZ. Opravou, doplněním nebo objasněním nemůže být dotčena nabídková cena v elektronickém nástroji NEN. c) Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit zadávací postup (tj. včetně odmítnutí všech podaných nabídek v rámci zadávacího postupu). d) Zadavatel si vyhrazuje právo nejdříve provést hodnocení nabídek a následně přistoupit k posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím postupu u vybraného dodavatele. Podmínkami účasti se rozumí veškeré podmínky vztahující se k účastníkovi a k nabídce, stanovené v této výzvě. Pokud dojde k vyloučení vybraného dodavatele, může zadavatel vyzvat k uzavření smlouvy dalšího účastníka zadávacího postupu, a to v pořadí, které vyplývá z výsledku původního hodnocení nabídek nebo z výsledku nového hodnocení. Nové hodnocení bude provedeno, pokud by vyloučení vybraného dodavatele znamenalo podstatné ovlivnění původního pořadí nabídek. Účastník vyzvaný k uzavření smlouvy se považuje za vybraného dodavatele a bude u něj posouzeno splnění podmínek účasti. e) Zadavatel si v případě, že v zadávacím postupu bude jediný účastník, vyhrazuje právo vybrat účastníka zadávacího postupu k uzavření smlouvy bez provedení hodnocení nabídek. f) Účastníkům zadávacího postupu nevzniká právo na jakoukoliv úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím postupu. g) Dodavatel může v zadávacím postupu podat jen jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští varianty nabídek. Dodavatel, který podá více než jednu nabídku nebo varianty nabídky, bude ze zadávacího postupu vyloučen. h) Dokumenty vytvořené zadavatelem kromě čestného prohlášení jsou závazné a účastník zadávacího postupu v nich nesmí nic měnit kromě doplnění požadovaných chybějících údajů a nabídkové ceny.
INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ Zadavatel v roli správce sděluje, že Informace podle č. 13 a čl. 14 NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) jsou v souladu s § 8 zák. č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů
Veronika Nevyjelová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 11.12.2023 15:15:40

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 11.12.2023 14:57 Veronika Nevyjelová 11.12.2023 14:57 Veronika Nevyjelová právě zobrazena

Kontextová navigace