pracovní obuv, protiskluzové holinky dle přiložené tabulky
Součástí nabídky musí být doloženy certifikáty na poptávané zboží. U každého výrobku uveďte typ a obchodní název.
Nabídky mohou podávat také uchazeči, kteří zaměstnávají více než 25 zaměstnanců, z nichž z celkového počtu zaměstnanců je více jak 50% zaměstnanců se zdravotním postižením, nebo jsou sami osobami samostatně výdělečně činnými a nezaměstnávají žádné zaměstnance. Uchazeč tuto skutečnost uvede ve své nabídce v souladu s §101, odst. 2 zákon a o veřejných zakázkách a zároveň v nabídce předloží potvrzení nebo rozhodnutí orgánu sociálního zabezpečení, která se týkají osob se zdravotním postižením. V případě chráněné pracovní dílny předloží uchazeč v nabídce potvrzení Úřadu práce České republiky – krajské pobočky nebo pro hlavní město Prahu či dohodu s krajskou pobočkou Úřadu práce podle § 67 zákona č. 435/2004 Sb. o zaměstnanosti.
Při použití výše uvedeného ustanovení je vyloučena možnost prokazovat skutečnosti prostřednictvím jiných osob.
Pokud uchazeč zaměstnává více než 25 zaměstnanců, z nichž je více než 50% zaměstnanců osobami se zdravotním postižením, je pro hodnocení nabídek rozhodná výše nabídkové ceny tohoto uchazeče, snížená o 15%. Toto zvýhodněné hodnocení nabídkové ceny je možné pouze tehdy, pokud uchazeč v nabídce tyto skutečnosti doloží potvrzením místně příslušné krajské pobočky Úřadu práce a zároveň se v nabídce zaváže, že poskytne náhradní plnění v plné výši dodávky.
Pokud nebude poskytnuto požadované plnění na celý objem zakázky a nebudou doloženy potřebné dokumenty ve smyslu §101, odst. 2, 5 a 6 zákona o veřejných zakázkách, nebude přihlédnuto ke zvýhodnění z hlediska zaměstnávání osob s postižením.
Skutečnost, že dodávka v konkrétní výši je započítána do náhradního plnění, bude uvedena na dokladu (faktuře) při dodávce.
Cenu za dodávku uveďte včetně dopravy a včetně DPH.