S vybraným účastníkem bude uzavřena Smlouva na realizaci veřejné zakázky. Smlouva bude respektovat a splňovat všechny požadavky Zadavatele stanovené v této Výzvě včetně Zadávací dokumentace) a bude obsahovat podmínky, za nichž vybraný účastník nabízí splnění veřejné zakázky ve své nabídce.
Po odsouhlasení návrhu smlouvy Zadavatelem, který bude vypracován ze strany účastníka, bude smlouva podepsána ze strany účastníka statutárním orgánem účastníka nebo jinou osobou k tomu oprávněnou; jedná-li za účastníka jiná osoba než statutární orgán (či člen statutárního orgánu), musí být z nabídky účastníka jednoznačně zřejmé oprávnění jednající osoby jednat za účastníka (např. doložením plné moci apod.). Následně pak bude podepsána statutárním orgánem Zadavatele.
9.1. Závazné platební a obchodní podmínky stanovené Zadavatelem
Ve smlouvě uzavřené s vybraným dodavatelem budou povinně obsažena následující ustanovení:
Poskytovatel služeb je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou z veřejných výdajů, tzn., že je povinen poskytnout požadované informace a dokumentaci zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (MMR, NKÚ, příslušný FÚ) a vytvořit výše uvedeným orgánům podmínky k provedení kontroly vztahující se k předmětu Smlouvy a poskytnout jim součinnost.
Poskytovatel služeb je povinen archivovat originální vyhotovení Smlouvy, její dodatky, originály účetních dokladů a dalších dokladů vztahujících se k realizaci předmětu zakázky, a to způsobem obdobným dle zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění, minimálně do konce roku 2028. Po tuto dobu je Poskytovatel služeb povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním Smlouvy.
Poskytovatel služeb je současně povinen být v režimu pracovních dnů dostupný na níže uvedených kontaktních spojeních pro hlášení poruch/závad a pro případné další potřeby pracovníků Odběratele služeb:
e-mail:
telefon:
mobil: