Domů  /  Zadávací řízení  /  E-learningový kurz na téma…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad práce ČR
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Dobrovského 1278/25
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Jaroslav Dvořák
: jaroslav.dvorak@uradprace.cz

Organizační útvar:
Generální ředitelství
Číslo útvaru: 15
Kontaktní adresa:
Dobrovského 1278/25
170 00 Praha 7
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: E-learningový kurz na téma „Správní řád"
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00053667

08.06.2017 10:36:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jaroslav Dvořák
jaroslav.dvorak@uradprace.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
E-learningový kurz na téma „Správní řád"
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jaroslav Dvořák
jaroslav.dvorak@uradprace.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka e-learningového kurzu na téma Správní řád v rozsahu odpovídajícímu minimálně 16 vyučovacím hodinám, který absolvuje až 800 zaměstnanců Úřadu práce.
Položky předmětu VZ
vzdělávání a školení
80000000-4 - Vzdělávání a školení
80000000-4 - Vzdělávání a školení
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka e-learningového kurzu na téma Správní řád v rozsahu odpovídajícímu minimálně 16 vyučovacím hodinám, zakončeného ověřením znalostí a vystavením osvědčení o absolvování. Kurz absolvuje až 800 účastníků - zaměstnanců Úřadu práce ČR.

Minimální požadovaný obsah kurzu:

• Správní řízení (pojem, druhy, obecné požadavky na zákonnost a správnost řízení a procesní důsledky jejich nerespektování v praxi, poučovací povinnost správních orgánů a důsledky jejího nedodržování s uvedením praktických příkladů, zajišťovací prostředky a jejich využívání v průběhu řízení podle správního řádu)
• Postup před zahájením správního řízení
• Zahájení, průběh, přerušení a zastavení správního řízení
• Vedení řízení, spis, protokol
• Rozhodnutí, usnesení, příkaz a jejich specifika; opravy zřejmých nesprávností v písemném vyhotovení rozhodnutí
• Opravné prostředky (členění, charakteristika, uplatňování v praxi)

Termín realizace je stanoven na období srpen až prosinec 2017.

Dodavatel musí být schopen zabezpečit průběžnou realizaci a administraci přiřazování kurzů jednotlivým účastníkům vždy na základě obdrženého jmenného seznamu, který bude obsahovat e-mailovou adresu účastníka (jako jednoznačný identifikátor) a údaje pro vystavení osvědčení o absolvování (titul, jméno, příjmení).

Jednotlivé běhy kurzu budou zahajovány každý měsíc od srpna do listopadu 2017, každý měsíc vždy pro 4 skupiny (dle vzdělávacích středisek). Kurz bude účastníkům každého běhu přístupný vždy 3 - 4 týdny.

Celkový počet účastníků bude 800, maximum v 1 měsíci bude 500.

Další požadavky na plnění:

• kurz musí být v českém jazyce
• obsah musí odpovídat aktuální legislativě

Součástí dodávky bude zejména:

• zajištění provozu e-learningového kurzu s přístupem prostřednictvím Internetu od 1.8.2017 do 15.12.2017,

• administrace přiřazování kurzů účastníkům a sledování průběhu studia (připomínka přihlášení při nečinnosti po 1. týdnu, upozornění na nutnost absolvování testu v posledním týdnu studia apod.),

• ověření znalostí každého účastníka v závěrečném testu prostřednictvím Internetu s tím, že každý účastník bude mít i 2 opravné pokusy,

• vystavení osvědčení po úspěšném zakončení kurzu (postačuje forma vygenerování do PDF a možnost tisku účastníky),

• vystavování reportů o úspěšných absolventech.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
800,00
e-learningový kurz
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 7
Dobrovského
1278
25
170 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
akreditace kurzu/programu u Ministerstva vnitra ČR pro vzdělávání zaměstnanců ve veřejné správě
platné rozhodnutí o akreditaci kurzu/programu
přiložený sken o akreditaci kurzu/programu
aktuálně platná akreditace kurzu/programu do 15.12.2017
seznam obdobných služeb poskytnutých v posledních 3 letech
počet proškolených účastníků v e-learningovém kurzu Správní řád za poslední 3 roky
čestné prohlášení
minimálně 500 proškolených účastníků v kurzu Správní řád za poslední 3 roky
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
16.10.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka

Způsob a doba podání nabídky

26.06.2017 15:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





nižší administrativní náročnost pro objednatele (na základě posouzení popisu zajištění řešení zakázky)


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Nabídka musí obsahovat následující:
• název školení a upřesněný návrh obsahu
• nabídkovou cenu (bez i s DPH) za 1 účastníka
• nabídkovou cenu (bez i s DPH) za 800 účastníků
• návrhy termínů realizace jednotlivých běhů dle požadavku v zadání
• podrobný popis řešení, zejména postup administrace (přiřazování kurzu, sledování studia, testování, reporty)
• údaje o kontaktní osobě ve věci zakázky, (jméno, telefon a e-mailovou adresu)

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
26.06.2017 16:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jaroslav Dvořák v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 09.06.2017 15:12:24

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 09.06.2017 15:01 Jaroslav Dvořák 09.06.2017 15:01 Jaroslav Dvořák právě zobrazena
1 08.06.2017 10:36 Jaroslav Dvořák 09.06.2017 15:01 Jaroslav Dvořák

Kontextová navigace