Domů  /  Zadávací řízení  /  Vzdělávací kurz s akreditací…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad práce ČR
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Dobrovského 1278/25
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Naděje Podolská
: nadeje.podolska@ol.mpsv.cz
: +420 950 141 305

Organizační útvar:
Generální ředitelství
Číslo útvaru: 15
Kontaktní adresa:
Dobrovského 1278/25
170 00 Praha 7
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Vzdělávací kurz s akreditací MPSV pro vzdělávání sociálních pracovníků na téma: "Finanční gramotnost"
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00053552

06.06.2017 11:57:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Naděje Podolská
nadeje.podolska@ol.mpsv.cz
+420 950 141 305

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Vzdělávací kurz s akreditací MPSV pro vzdělávání sociálních pracovníků na téma: "Finanční gramotnost"
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Naděje Podolská
nadeje.podolska@ol.mpsv.cz
+420 950 141 305
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem VZ je realizace 10 jednodenních akreditovaných kurzů v rozsahu 8 vyučovacích hodin (vyučovací hodina 45 min.) na téma problematiky finanční gramotnosti a základů dluhové problematiky pro sociální služby, každý pro skupinu 16 - 24 účastníků (celkový počet bude 200 účastníků). Místa konání- 2x Vzdělávací středisko ÚP ČR v Praze, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7, 2x Vzdělávací středisko ÚP ČR v Pardubicích, K Vinici 1256, 530 02 Pardubice, 1x Vzdělávací středisko ÚP ČR v Písku, nábřeží 1.máje 2259, 397 01 Písek, 1x Vzdělávací středisko ÚP ČR v Olomouci, Vejdovského 4, 779 00 Olomouc, 1x KoP ÚP ČR v Ostravě Vítkovicích, Mírová 96/32, Ostrava, 1x KrP ÚP ČR v Brně, Polní 1011/37, Brno, 1x KrP ÚP ČR v Plzni, Kaplířova 2731/7, Plzeň 1 a 1x KoP ÚPČR v Teplicích, Vrchlického 726/1, Teplice .
Položky předmětu VZ
vzdělávání a školení
80000000-4 - Vzdělávání a školení
80000000-4 - Vzdělávání a školení
Předmětem VZ je realizace 10 jednodenních akreditovaných kurzů v rozsahu 8 vyučovacích hodin (vyučovací hodina 45 min.) na téma problematiky finanční gramotnosti a základů dluhové problematiky pro sociální služby, každý pro skupinu 16 - 24 účastníků (celkový počet bude 200 účastníků). Místa konání- 2x Vzdělávací středisko ÚP ČR v Praze, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7, 2x Vzdělávací středisko ÚP ČR v Pardubicích, K Vinici 1256, 530 02 Pardubice, 1x Vzdělávací středisko ÚP ČR v Písku, nábřeží 1.máje 2259, 397 01 Písek, 1x Vzdělávací středisko ÚP ČR v Olomouci, Vejdovského 4, 779 00 Olomouc, 1x KoP ÚP ČR v Ostravě Vítkovicích, Mírová 96/32, Ostrava, 1x KrP ÚP ČR v Brně, Polní 1011/37, Brno, 1x KrP ÚP ČR v Plzni, Kaplířova 2731/7, Plzeň 1 a 1x KoP ÚPČR v Teplicích, Vrchlického 726/1, Teplice .

Minimální požadovaný obsah kurzu:
Základy finanční gramotnosti, znalost zdrojů informací, orientace v legislativě; práva a povinnosti dlužníka i exekutora v jednotlivých fázích dluhové situace; problematika exekucí (způsoby, obrana klienta proti exekuci, osobní bankrot); informace o insolvenčním řízení; příklady z praxe - ukázka řešení, odpovědi a dotazy.

Kurz musí mít akreditaci MPSV ČR (potřebnou pro vzdělávání sociálních pracovníků). Zadavatel požaduje poskytnutí studijních materiálů pro všechny účastníky kurzu v minimálním rozsahu 6 stran formátu A4. Součástí plnění je vystavení osvědčení o absolvování kurzu a předání kopií závěrečných hodnocení kurzu od účastníků kurzu jako nedílnou součást plnění, kdy až po dodání osvědčení je možné uhradit fakturu. Výklad i materiály pro účastníky musí být v českém jazyce.
Předpokládané období realizace kurzů: srpen - 15. prosinec 2017. Je třeba nabídnout minimálně 3 termíny v každém z výše uvedených měsíců v pracovních dnech v čase 9,00 - 17,00 hodin. Lektor/ři musí být VŠ vzdělaní odborníci s prokazatelnou lektorskou činností.


Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
10,00
kurz
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Olomouc
Vejdovského
988
4
779 00
Česká republika
Vzdělávací středisko ÚP ČR v Olomouci
Další místa plnění
Praha
Dobrovského
1278
25
170 00
Česká republika
Vzdělávací středisko ÚP ČR v Praze
Pardubice
K Vinici
1256
530 02
Česká republika
Vzdělávací středisko ÚP ČR v Pardubicích
Písek
nábřeží 1. máje
2259
397 01
Česká republika
Ostrava
Mírová
96
32
703 00
Česká republika
Brno
Polní
1011
37
639 00
Česká republika
Teplice
Vrchlického
726
1
415 01
Česká republika
Plzeň
Kaplířova
2731
7
320 73
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
odborná způsobilost lektorů, lektorské zkušenosti (minimálně 3 realizované kurzy v uplynulém roce)
VŠ vzdělání a lektorské zkušenosti
čestné prohlášení + uvedení realizovaných kurzů
VŠ vzdělání a lektorské zkušenosti (minimálně 3 realizované kurzy v uplynulém roce)
akreditace kurzu u MPSV pro vzdělávání sociálních pracovníků
platné Rozhodnutí o akreditaci kurzu u MPSV pro vzdělávání sociálních pracovníků
přiložený sken o akreditaci kurzu u MPSV pro vzdělávání sociálních pracovníků
akreditace kurzu u MPSV (SP)
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.10.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka - zadavatel odešle vítěznému uchazeči objednávky na jednotlivé běhy kurzu.

Způsob a doba podání nabídky

26.06.2017 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Vyšší počet členů lektorského týmu.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.



Nabídka musí obsahovat následující:
• přesný název akreditovaného kurzu, číslo akreditace MPSV, obsah kurzu s uvedením časových dotací k jednotlivým částem
• jméno/jména lektora/ů s uvedením alespoň 3 jimi realizovaných kurzů s touto tématikou
• nabídkovou cenu (s DPH) za realizaci jednodenního kurzu v rozsahu 8 vyučovacích hodin s obsahovou náplní odpovídající výše uvedenému požadavku
• údaje o kontaktní osobě ve věci zakázky, (jméno, telefon a e-mailovou adresu)
• jako přílohu sken o akreditaci kurzu u MPSV pro vzdělávání sociálních pracovníků

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
26.06.2017 12:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Naděje Podolská v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 06.06.2017 12:50:17

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 06.06.2017 12:39 Jaroslav Dvořák 06.06.2017 12:39 Jaroslav Dvořák právě zobrazena
1 06.06.2017 11:57 Naděje Podolská 06.06.2017 12:39 Jaroslav Dvořák

Kontextová navigace