Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění servisu…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
IČO: 41693205

Sídlo/místo podnikání:
Na břehu 267/1a
19000  Praha

Kontaktní osoba:
: Mgr. Soňa Kružíková
: sona.kruzikova@cizp.cz
: +420222860337

Specifikace VZ

Název VZ: Zajištění servisu multifunkčních zařízení Ricoh, Kyocera
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/17/V00053031

23.05.2017 11:35:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Soňa Kružíková
sona.kruzikova@cizp.cz
+420222860337

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajištění servisu multifunkčních zařízení Ricoh, Kyocera
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Soňa Kružíková
sona.kruzikova@cizp.cz
+420222860337
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění této veřejné zakázky je v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami provádění servisních prací a oprav multifunkčních zařízení, která se nachází na jednotlivých pracovištích zadavatele, a to zejména:
1. Dodávky originálního spotřebního materiálu pro multifunkční zařízení dle specifikace uvedené v příloze č. 2 závazného návrhu smlouvy „Seznam spotřebního materiálu“, a to včetně provedení montáže a souvisejících servisních prací;
2. Poskytování profylaktických služeb (čištění multifunkčních zařízení), včetně čisticích prostředků;
3. Pravidelná údržba multifunkčních zařízení, včetně dodávek náhradních dílů;
4. Poskytnutí servisních služeb v oblasti provozu tiskáren a kopírek, a to pro multifunkční
zařízení:
Ricoh = 1. část veřejné zakázky,
Kyocera = 2. část veřejné zakázky.

Tato veřejná zakázka je rozdělena na dvě části. Jeden účastník může podat nabídku buď pro jednu libovolnou část veřejné zakázky, nebo pro libovolnou kombinaci částí veřejné zakázky. Podmínky a požadavky uvedené v těchto zadávacích podmínkách platí vždy stejně pro všechny části veřejné zakázky, není-li výslovně stanoveno jinak.

Klasifikace předmětu veřejné zakázky pomocí CPV kódu:
Opravy kopírovacích strojů 50313100-3
Položky předmětu VZ
Opravy zařízení Ricoh
50313100-3 - Opravy kopírovacích strojů
50313100-3 - Opravy kopírovacích strojů
50313100-3 - Opravy kopírovacích strojů - Ricoh
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Opravy zařízení Kyocera
50313100-3 - Opravy kopírovacích strojů
50313100-3 - Opravy kopírovacích strojů
Opravy kopírovacích strojů Kyocera
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Části
Zajištění servisu multifunkčních zařízení Ricoh
Zajištění servisu multifunkčních zařízení Ricoh
Opravy zařízení Ricoh
180 000,00
Zajištění servisu multifunkčních zařízení Kyocera
Zajištění servisu multifunkčních zařízení Kyocera
Opravy zařízení Kyocera
120 000,00
Předpokládaná hodnota VZ
300 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Brno
Lieberzeitova
14
614000
Česká republika
Další místa plnění
Zlín
tř. T. Bati
3792
760 01
Česká republika
České Budějovice
U Výstaviště
16
37021
Česká republika
Havlíčkův Brod
Bělohradská
3304
58001
Česká republika
Hradec Králové
Resslova
1229
50002
Česká republika
Liberec
Třída 1. máje
858
26
46001
Česká republika
Olomouc
Tovární
41
77200
Česká republika
Ostrava
Valchařská
15
702 00
Česká republika
Plzeň
Klatovská tř.
48
301 22
Česká republika
Praha
Na Břehu
267
1a
19000
Česká republika
Praha 6
Laglerové
57
16000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní způsobilost
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek
čestným prohlášením, jehož vzor tvoří přílohu č. 5 Výzvy a zadávacích podmínek
Profesní způsobilost
výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
předložením výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky
předložením dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky
Účastník prokáže profesní způsobilost předložením níže uvedených dokladů:
a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
b) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.
Technická kvalifikace dle § 79 ZVZZ
Seznam minimálně 2 významných služeb - 1. část veřejné zakázky - Ricoh
Seznam minimálně 2 významných služeb poskytnutých účastníkem za posledních 5 let před zahájením tohoto výběrového řízení. Za významnou službu se považuje zajišťování servisu multifunkčních zařízení značky Ricoh po dobu minimálně jednoho roku v minimálním finančním objemu 40.000,- Kč bez DPH za rok za jednu významnou službu pro jeden subjekt.
čestné prohlášení
Předložením čestného prohlášení o splnění technické kvalifikace, jehož vzor tvoří přílohu č. 6 Výzvy a zadávacích podmínek.
Seznam minimálně 2 významných služeb - 2. část veřejné zakázky - Kyocera
Seznam minimálně 2 významných služeb poskytnutých účastníkem za posledních 5 let před zahájením tohoto výběrového řízení. Za významnou službu se považuje zajišťování servisu multifunkčních zařízení značky Kyocera po dobu minimálně jednoho roku v minimálním finančním objemu 30.000,- Kč bez DPH za rok za jednu významnou službu pro jeden subjekt.
čestné prohlášení
Předložením čestného prohlášení o splnění technické kvalifikace, jehož vzor tvoří přílohu č. 6 Výzvy a zadávacích podmínek.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li účastník zadávacího řízení veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 239 ZZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou účastníci zadávacího řízení svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
05.07.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva podle ustanovení § 1746 odst. 2 ve spojení s ustanovením § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Způsob a doba podání nabídky

05.06.2017 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Hodnocení nabídek bude prováděno podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky v souladu s následujícími dílčími hodnotícími kritérii:
A. Nabídková cena (vážená) bez DPH váha 40 %
B. Nabídková cena za hodinu prováděné práce 30 %
C. Nabídková cena za 1 km dopravy do místa plnění a zpět 30 %
Přesný postup hodnocení nabídek je uveden v bodě č. 12 Výzvy a zadávacích podmínek.
Sestavení celkového pořadí
Součet redukovaných bodových hodnot ze všech dílčích hodnotících kritérií určí výslednou bodovou hodnotu nabídky.
z=w+x+y
Celkové pořadí nabídek je dáno absolutní hodnotou bodového ohodnocení nabídky tak, že nejvýhodnější je nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů.


V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v hodnotícím kritériu s vyšším stupněm významu.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena (vážená) bez DPH
Nabídková cena (vážená) bez DPH






40,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Nabídková cena za hodinu prováděné práce
Nabídková cena za hodinu prováděné práce


Kč/h




30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Nabídková cena za 1 km dopravy do místa plnění a zpět
Nabídková cena za 1 km dopravy do místa plnění a zpět


Kč/km




30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Zadavatel požaduje, aby v nabídce účastníka byla uvedena nabídková cena za plnění předmětu příslušné části veřejné zakázky, pro niž účastník podává nabídku. Nabídková cena bude účastníkem sestavena vyplněním závazného formuláře pro zpracování nabídkové ceny, jehož vzor tvoří přílohy č. 2A – 2B Výzvy a zadávacích podmínek.
Účastník je povinen vyplnit a jako součást nabídky doložit krycí list nabídky, jehož vzor tvoří přílohu č. 3 Výzvy a zadávacích podmínek.
Zadavatel požaduje, aby účastník ve své nabídce uvedl, zda bude využívat k plnění předmětu veřejné zakázky poddodavatele či nikoli. K prokázání této skutečnosti slouží seznam poddodavatelů, který tvoří přílohu č. 4 Výzvy a zadávacích podmínek

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
05.06.2017 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele. Rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení se považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru dodavatele na profilu zadavatele. Oznámení o výběru dodavatele se považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Soňa Kružíková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Výzva a zadávací podmínky
Výzva a zadávací podmínky.pdf 3,71 MB
Příloha č. 1A – Závazný návrh smlouvy pro zařízení Ricoh
Příloha č. 1A -Závazný návrh smlouvy Ricoh.pdf 444,70 KB
Příloha č. 1A – Závazný návrh smlouvy pro zařízení Ricoh
Příloha č. 1A -Závazný návrh smlouvy Ricoh.docx 62,75 KB
Příloha č. 1B – Závazný návrh smlouvy pro zařízení Kyocera
Příloha č. 1B -Závazný návrh smlouvy Kyocera.pdf 528,78 KB
Příloha č. 1B – Závazný návrh smlouvy pro zařízení Kyocera
Příloha č. 1B -Závazný návrh smlouvy Kyocera.docx 63,13 KB
Příloha č. 2A – Závazný formulář pro zpracování nabídkové ceny pro zařízení Ricoh
Příloha č. 2A -Závazný formulář pro zpracování NC - Ricoh.pdf 219,52 KB
Příloha č. 2A – Závazný formulář pro zpracování nabídkové ceny pro zařízení Ricoh
Příloha č. 2A -Závazný formulář pro zpracování NC - Ricoh.xlsx 51,04 KB
Příloha č. 2B – Závazný formulář pro zpracování nabídkové ceny pro zařízení Kyocera
Příloha č. 2B - Závazný formulář pro zpracování NC - Kyocera.pdf 213,50 KB
Příloha č. 2B – Závazný formulář pro zpracování nabídkové ceny pro zařízení Kyocera
Příloha č. 2B - Závazný formulář pro zpracování NC - Kyocera.xlsx 49,86 KB
Příloha č. 3 – Krycí list nabídky
Příloha č. 3 - Krycí list nabídky.pdf 129,61 KB
Příloha č. 3 – Krycí list nabídky
Příloha č. 3 - Krycí list nabídky.docx 38,76 KB
Příloha č. 4 – Seznam poddodavatelů
Příloha č. 4 - Seznam poddodavatelů.pdf 205,18 KB
Příloha č. 4 – Seznam poddodavatelů
Příloha č. 4 - Seznam poddodavatelů.docx 38,72 KB
Příloha č. 5 – Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti
Příloha č. 5 - Čestné prohlášení.pdf 212,88 KB
Příloha č. 5 – Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti
Příloha č. 5 - Čestné prohlášení.docx 40,73 KB
Příloha č. 6 – Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace
Příloha č. 6 - Čestné prohlášení.pdf 299,46 KB
Příloha č. 6 – Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace
Příloha č. 6 - Čestné prohlášení.docx 44,68 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO...
Doručeno: 23.05.2017 11:41:12

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Soňa Kružíková
Vydáno pro (O - organizace): Česká inspekce životního prostředí [IČ 41693205]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 23.5.2017 11:36:19
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 23.05.2017 11:35 Soňa Kružíková 23.05.2017 11:35 Soňa Kružíková právě zobrazena

Kontextová navigace