Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup tonerů 2

Výpis systémových zpráv

Nákup tonerů 2

Systémové číslo: T002/13/V00007117
Zadavatel: Česká republika - Úřad...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 132 612,00 160 460,52 16.09.2013 09:13:28
DATECO, s.r.o. 25792032 Ano 120 210,00 145 454,10 13.09.2013 08:18:58
Jan Heran 46792635 Ne 121 555,00 147 081,55 16.09.2013 09:07:19
Pavel Danihelka 72820942 Ne 126 900,00 153 549,00 13.09.2013 10:30:05
AMON System s.r.o. 26499622 Ano 131 645,00 159 290,45 11.09.2013 14:29:30
1 2 3
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AKR1 s.r.o. 28196449
Datum uzavření smlouvy 18.09.2013
Celková smluvní cena bez DPH 104 600,00
Celková smluvní cena s DPH 126 566,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 21 966,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmětem výběrového řízení je nákup tonerů a inkoustových náplní. Akceptován je pouze originální spotřební materiál. Pokud není uvedeno jinak je požadováno u tonerů a inkoustových náplní originální balení po 1ks (výrobek se stejným prod. číslem).

Doprava na místo plnění zdarma.
Doručení objednateli do 14 dní od doručení objednávky.
Splatnost faktury minimálně 21 dní.

Pokud není uvedeno jinak je požadovaná záruka 24 měsíců, u tonerů je požadován rok výroby 2013, u cartridgií datum spotřeby minimálně květen 2014.

Cena bude uvedena jako celková zahrnující recyklační, autorské i jiné poplatky. Zadavatel si vyhrazuje právo zakázku bez udání důvodu zrušit (před podpisem smlouvy nebo vystavením objednávky).
Místo plnění veřejné zakázky nábř. E. Beneše 128/4, Praha 1
Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 18.09.2013
Předpokládaná doba plnění do 02.10.2013
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace