Domů  /  Zadávací řízení  /  Kovové kartotéky

Výpis systémových zpráv

Kovové kartotéky

Systémové číslo: T002/13/V00006305
Zadavatel: Úřad práce ČR
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
APM interiery CZ s.r.o. 29387248 Ano 268 231,00 324 559,51 16.07.2013 17:17:58
JP-KONTAKT, s.r.o. 25922378 Ano 222 959,00 269 780,39 16.07.2013 13:55:02
ENPRAG, s.r.o. 62743741 Ano 230 930,00 279 425,00 15.07.2013 10:00:25
Ing. Vladislav Dobeš 61722316 Ano 220 900,00 267 289,00 16.07.2013 14:28:00
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Ing. Vladislav Dobeš 61722316
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Obálky byly otvírány dle data přijetí. Všechny nabídky splnily všechny zákonné podmínky i podmínky zadavatele. Rozhodující byla nejnižší nabídková cena.
Datum uzavření smlouvy 17.07.2013
Celková smluvní cena bez DPH 220 900,00
Celková smluvní cena s DPH 267 289,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 46 389,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
Objednávám u Vás kovové kartotéky dle našeho výběrového řízení. Bližší informace (termín dodání, kontaktní adresy a osoby) budou předmětem naší e-mailové komunikace.
Místo plnění veřejné zakázky Dvořákova 1609/18, Ústí nad Labem
Ulice: Dvořákova 1609/18
Obec: 400 21 Ústí nad Labem
Stát: Česká republika - CZE
Region: Ústecký kraj (CZ042)
Popis doby plnění Dle e-mailu.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace