Domů  /  Zadávací řízení  /  nákup kancelářských potřeb

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb

Systémové číslo: T002/13/V00005541
Zadavatel: Úřad práce ČR

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ASTRA kancelářské potřeby... 27791661 Ano 78 983,20 95 569,67 30.05.2013 13:55:24
PAJK, spol. s r.o. 15502589 Ne 85 263,10 103 168,35 28.05.2013 12:04:55
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ne 81 998,60 99 218,31 27.05.2013 15:23:36
KASPA papír s. r. o. 26819449 Ano 83 678,68 101 251,20 27.05.2013 13:01:02
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ASTRA kancelářské potřeby... 27791661
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejnižší cenová nabídka
Datum uzavření smlouvy 03.06.2013
Celková smluvní cena bez DPH 78 983,20
Celková smluvní cena s DPH 95 569,67
Sazba DPH v % 21,00
DPH 16 586,47
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- dodávka kancelářských potřeb dle sortimentu uvedeného v příloze s místem dodání na jednotlivá kontaktní pracoviště okresu Karviná


Položky předmětu:
- Název: kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby a různý papírový materiál
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: dodávka kancelářských potřeb dle sortimentu uvedeného v příloze
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka: Kč
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 93000.00000000


Místo plnění veřejné zakázky tř. Osvobození 1388/60a, Karviná
Ulice: tř. Osvobození 1388/60a
Obec: 735 06 Karviná
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Předpokládaná doba plnění od 04.06.2013
Předpokládaná doba plnění do 10.06.2013
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace