Domů  /  Zadávací řízení  /  Úklidové a pomocné práce v…

Výpis systémových zpráv

Úklidové a pomocné práce v SVÚ Praha

Systémové číslo: T002/24/V00059220
Zadavatel: Státní veterinární ústav Praha

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
OLMAN SERVICE s.r.o. 26293102 Ano 960 900,00 1 162 689,00 13.05.2024 15:53:46
OCS Trading s.r.o. 28448073 Ano 898 679,00 1 087 401,59 13.05.2024 12:05:55
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva OCS Trading s.r.o. 28448073
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 27.05.2024
Celková smluvní cena bez DPH 898 679,00
Celková smluvní cena s DPH 1 087 401,59
Sazba DPH v % 21,00
DPH 188 722,59
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Provádění úklidových a pomocných prací dle zadané specifikace ve Státním veterinárním ústavu Praha s požadavkem na zajištění úklidu dvěma pracovníky současně v rozsahu 12ti hodinové pracovní doby s pracovní dobou úklidu mezi 6-18 hodinou o pracovních dnech.
Veškeré dezinfekční, smáčecí a čisticí prostředky na podlahu, sklo, keramiku a sanitu dodá sám dodavatel služeb a jejich cena tak musí být součástí cenové nabídky.


Položky předmětu:
- Název: Provádění úklidových prací
- Kód z číselníku NIPEZ: 90910000-9 - Úklidové a čisticí služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 90910000-9 - Úklidové služby
- Popis: Jedná se o provádění úklidových prací o pracovních dnech dle zadaného rozsahu v budovách SVÚ Praha na období 1 roku.
Zadavatel požaduje, aby byl úklid zajištěn dvěma pracovníky současně v rozsahu 12ti hodinové pracovní doby, s pracovní dobou úklidu mezi 6-18 hodinou každý všední pracovní den.

V ceně služby musí být započteny veškeré dezinfekční, smáčecí a čisticí prostředky na podlahu, sklo, keramiku a sanitu.

Cena zakázky bude vyjádřena jako celková cena zakázky za celé období tj. 1 rok.
Přesná specifikace a rozsah prací veřejné zakázky je uveden v Příloze č.4 VZ_Smlouva o poskytování úklidových a pomocných služeb_Příloha č.1 Soupis prací, včetně specifikace rozsahu uklízených ploch s přepočtem na denní plochu úklidu a s požadavkem na čisticí prostředky.

Práce budou prováděny technicky proškoleným, trestně bezúhonným personálem tak, aby byl zajištěn provoz pracoviště s hygienickými a akreditačními požadavky.

Další požadavky na plnění této veřejné zakázky jsou uvedeny v Příloze č.3 VZ_Smlouva o poskytování úklidových a pomocných služeb.

Doložení kvalifikace:
1) Zadavatel požaduje doložení potvrzení o příslušném pojištění na krytí škod způsobených činností dodavatele.
2) Zadavatel dále požaduje vyplnit Přílohu č.1 VZ_Krycí list.
3) Zadavatel požaduje doložení seznamu minimálně 3 významných referenčních a ověřitelných zakázek, které dodavatel plnil během posledních 3 let a jejichž předmět činnosti spočíval v úklidu nemocnic, laboratoří či veterinárních prostor za provozu zařízení. Zadavatel k tomuto účelu předkládá vzorové čestné prohlášení (Příloha č.2 VZ) k prokázání kvalifikace, které účastník může pouze doplnit o relevantní údaje a podepsané vložit do nabídky.
4) Zadavatel dále požaduje doložení vzdělávání. Dodavatel musí být držitelem certifikátu dle NSK pro úklidový sektor. Dále doložení vzdělání o odborné kvalifikaci vedoucího manažera: min. ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, praxe nejméně 5 let ve funkci manažera úklidu s doložením strukturovaného životopisu s prokazatelnou praxí a možnosti ověření.
5) Zadavatel stanoví jako maximální počet pracovníků, kteří se budou podílet na plnění předmětu zakázky (osoby provádějících úklid), 4 osoby na celé smluvní období. Osoby musí být proškoleny a dle rejstříku trestů ověřeny. Za každého nového pracovníka, který bude vykonávat službu nad rámec předem ohlášených pracovníků, si zadavatel vyhrazuje právo sankce, a to slevy z poskytovaných služeb ve výši 10% ceny z měsíční fakturované částky bez DPH v každém měsíci za každého nového pracovníka, ve kterém byl tento pracovník nad rámec předem ohlášených pracovníků ve službě.
6) Zadavatel dále stanoví požadavek na doložení platného výpisu z rejstříku trestů jak pro manažera úklidu, tak pro jednotlivé pracovníky úklidu.
7) Služba musí být poskytována pouze vlastními zaměstnanci, není možné poskytovat službu poddodavatelsky.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit tuto veřejnou zakázku bez udání důvodu.

Zadavatel s ohledem na povahu a smysl veřejné zakázky neidentifikoval možnosti uplatnění zásad odpovědného veřejného zadávání, v souladu s § 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, které by zároveň splnily principy 3E (účelnosti, efektivnosti a hospodárnosti) podle zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: rok


Místo plnění veřejné zakázky Sídlištní 136/24, Praha 6 - Lysolaje
Ulice: Sídlištní 136/24
Obec: 16503 Praha 6 - Lysolaje
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.06.2024
Předpokládaná doba plnění do 31.05.2025
Smlouva Příloha č.1 ke Smlouvě o... , Smlouva o poskytování...

metodická nápověda

Kontextová navigace