Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby ESF -…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby ESF - Projekty: Práce pro každého v Ústeckém kraji a Restart na druhou v Ústeckém kraji

Systémové číslo: T002/13/V00005050
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
INTERPAP Office, s.r.o. 25013483 Ano 27 983,58 33 860,13 22.04.2013 08:31:27
PAPERA s.r.o. 25945653 Ano 22 733,51 27 507,55 18.04.2013 14:17:23
PAJK, spol. s r.o. 15502589 Ne 27 716,70 33 537,21 23.04.2013 13:55:28
ART pap s.r.o. 25861018 Ne 19 932,60 24 118,45 26.04.2013 11:31:33
KODEX, a.s. 25634381 Ne 20 169,46 24 405,05 25.04.2013 07:18:45
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ART pap s.r.o. 25861018
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 02.05.2013
Celková smluvní cena bez DPH 19 932,60
Celková smluvní cena s DPH 24 118,45
Sazba DPH v % 21,00
DPH 4 185,85
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Poptáváme kancelářské potřeby - podrobný rozpis přikládáme jako přílohu k zadávací dokumentaci. Jedná se o kancelářské potřeby na dva projekty (každý projekt je na zvláštním listě přílohy). Na každý z projektů požadujeme samostatnou fakturu, přičemž ani jedna z faktur nesmí překročit 20.000 Kč vč. DPH. Kritériem výběrového řízení je nejnižší cena celku (tedy všech kancelářských potřeb za oba projekty dohromady). Kalkulaci s cenami jednotlivých položek přikládejte jako přílohu nabídky.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby ESF - Projekty: Práce pro každého v Ústeckém kraji a Restart na druhou v Ústeckém kraji
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: Poptáváme kancelářské potřeby - podrobný rozpis přikládáme jako přílohu k zadávací dokumentaci. Jedná se o kancelářské potřeby na dva projekty (každý projekt je na zvláštním listě přílohy). Na každý z projektů požadujeme samostatnou fakturu, přičemž ani jedna z faktur nesmí překročit 20.000 Kč vč. DPH. Kritériem výběrového řízení je nejnižší cena celku (tedy všech kancelářských potřeb za oba projekty dohromady). Kalkulaci s cenami jednotlivých položek přikládejte jako přílohu nabídky.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: celek


Místo plnění veřejné zakázky Bělehradská 15, Ústí nad Labem
Ulice: Bělehradská 15
Obec: 40001 Ústí nad Labem
Stát: Česká republika - CZE
Region: Ústecký kraj (CZ042)
Popis doby plnění Dodání do 17.5.2013
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace