Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup a dodání kancelářských…

Výpis systémových zpráv

Nákup a dodání kancelářských a hygienických potřeb

Systémové číslo: T002/13/V00004675
Zadavatel: Úřad práce ČR
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
PAPERA s.r.o. 25945653 Ano 95 011,30 114 963,67 25.03.2013 11:21:38
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ne 129 141,40 156 261,09 28.03.2013 15:44:00
Drozd a spol. 47154519 Ne 127 795,72 154 632,82 22.03.2013 16:01:03
KASPA papír s. r. o. 26819449 Ano 116 391,91 140 834,00 29.03.2013 09:25:56
LAW CZ s.r.o. 25542532 Ano 109 016,22 131 909,63 27.03.2013 20:25:18
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva PAPERA s.r.o. 25945653
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cenová nabídka
Datum uzavření smlouvy 04.04.2013
Celková smluvní cena bez DPH 95 011,30
Celková smluvní cena s DPH 114 963,67
Sazba DPH v % 20,00
DPH 19 952,37
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup kancelářských a hygienických potřeb včetně dovozu na pobočky Olomouc, Přerov, Šternberk, Uničov, Konice, Šumperk, Jeseník. Minimální splatnost faktur 21 dní. Dodání zboží do 5 pracovních dnů od uzavření objednávky.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: Nákup kancelářských a hygienických potřeb včetně dovozu na pobočky Olomouc, Přerov, Šternberk, Uničov, Konice, Šumperk, Jeseník. Minimální splatnost faktur 21 dní. Dodání zboží do 5 pracovních dnů od uzavření objednávky.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Vejdovského 988/4, Olomouc
Ulice: Vejdovského 988/4
Obec: 779 00 Olomouc
Stát: Česká republika - CZE
Region: Olomoucký kraj (CZ071)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 1
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace