Vážený uživateli, dne 28.7.2015 byla nasazena nová verze tržiště s upraveným uživatelským rozhraním. K procházení informací o zakázce nyní používejte výhradně levé menu.
Specifikace průzkumu trhu
Stanovení předmětu průzkumu trhu
Stručný popis: |
Diagnostika APC Smart - UPS RT 3000 XL |
Položky předmětu průzkumu trhu: |
Diagnostika APC Smart - UPS RT 3000 XL
Název: |
Diagnostika APC Smart - UPS RT 3000 XL |
Kód z číselníku NIPEZ: |
45 - Opravy a údržba kancelářských strojů, osobních počítačů a telekomunikačních zařízení |
Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: |
30000000-9 - Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů |
Popis: |
Objednatel požaduje servisní služby na 6 UPS zařízení v souladu s detailní specifikací rozsahu a kvalitativních parametrů služeb uvedených v rámci Service Level Agreement (dále jen „SLA“). Poskytovatel bude provádět servis UPS a udržovat je ve funkčním provozním stavu prostřednictvím preventivní údržby, a dále prostřednictvím nutné výměny nebo opravy modulů. Poskytovatel bude držet pohotovost dle SLA.
Parametry poskytovaného SLA:
Doba podpory – 7x24x365
Doba odezvy na nahlášení požadavku – 30 minut
Maximální doba výpadku dohledové služby (hodina/měsíc) – 1x
Nahlášení poruchy dohledovým centrem Poskytovatele – 30 minut
Zahájení řešení požadavku (oprava poruchy) – 4 hodiny
Vyřešení požadavku (oprava poruchy) – 24h od nahlášení požadavku opravou nebo výměnou
Měření SLA služeb bude prováděno prostřednictvím HD MZe. Budou kontrolovány dodržené časy při řešení požadavků.
Dohled poskytovatele bude prostřednictvím jeho dohledového centra 24x7 a připojení do infrastruktury objednavatele bude řešeno pomocí LAN-to-LAN IPSec tunelu.
Na dobu jednoho roku.
|
Přílohy: |
|
Identifikace: |
|
Množství: |
6,00 |
Měrná jednotka: |
|
Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: |
|
|
Předpokládaná hodnota průzkumu trhu
Předpokládaná hodnota: |
|
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť: |
Ne |
Měna: |
koruna česká |
Nezveřejňovat předpokladanú hodnotu: |
Ne |