Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup tonerů pro KoP Vsetín…

Výpis systémových zpráv

Nákup tonerů pro KoP Vsetín VZ_9_10_2017

Systémové číslo: T002/17/V00054535
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 182 515,00 220 843,15 30.08.2017 13:13:51
Pavel Danihelka 72820942 Ano 118 000,00 142 780,00 29.08.2017 11:01:59
AKR1 s.r.o. 28196449 Ano 117 302,00 141 935,42 30.08.2017 08:56:55
Spolek Trend vozíčkářů Olomouc 61984680 Ano 124 843,68 151 060,94 31.08.2017 11:40:57
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AKR1 s.r.o. 28196449
Datum uzavření smlouvy 31.08.2017
Celková smluvní cena bez DPH 117 302,00
Celková smluvní cena s DPH 141 935,42
Sazba DPH v % 21,00
DPH 24 633,42
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- nákup a dodání spotřebního materiálu ICT dle specifikace veřejné zakázky v příloze


Položky předmětu:
- Název: tonery a válce
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: nákup a dodání spotřebního materiálu ICT dle specifikace veřejné zakázky v příloze
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Pod Žamboškou 1024, Vsetín
Ulice: Pod Žamboškou 1024
Obec: 75501 Vsetín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Předpokládaná doba plnění od 01.09.2017
Předpokládaná doba plnění do 08.09.2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace