Domů  /  Zadávací řízení  /  Hygienické a úklidové…

Výpis systémových zpráv

Hygienické a úklidové prostředky

Systémové číslo: T002/17/V00052373
Zadavatel: Vězeňská služba České...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ALTER, s.r.o. 47473266 Ano 118 600,00 143 506,00 10.05.2017 13:38:12
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ALTER, s.r.o. 47473266
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Splnění zadání VZ.
Datum uzavření smlouvy 12.05.2017
Celková smluvní cena bez DPH 118 600,00
Celková smluvní cena s DPH 143 506,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 24 906,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Hygienické a úklidové prostředky


Položky předmětu:
- Název: Hygienické a úklidové prostředky
- Kód z číselníku NIPEZ: 39830000-9 - Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39830000-9 - Čistící prostředky
- Popis: Specifikace a množství poptávaného zboží je obsaženo v příloze Poptávkový list hygienické a úklidové prostředky 3.5.2017
Podaná nabídka musí být kompletní, to znamená že je nutné nabídnout všechny poptávané položky.
V případě nejasností ohledně poptávaného materiálu použijte kontakt na :
p. Turek 220 184 261
Neúplná nabídka bude vyřazena z hodnocení VZ.
Nebude akceptováno dodávání zboží po částech a jinými firmami než je vítěz Veřejné zakázky!
Obchodní podmínky: platba fakturou převodem finančních prostředků po dodání zboží na místo plnění se splatností 30 dnů. Cena dopravy na místo plnění musí být obsažena v nabídce. Požadujeme záruku na jakost zboží v délce 24měsíců od doby dodání zboží.
Dodání zboží do šesti pracovních dnů od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin.
Nedodání zboží ve stanovené lhůtě bude hodnoceno jako neposkytnutí součinnosti při plnění VZ a bude osloven k dodání zboží další uchazeč v pořadí.
Možnost osobního dodání zboží (po předchozím oznámení den předem) je v pracovních dnech od cca 7:10 – 10:00 a poté od 11:30 – 14:00. Jinak nelze, věznice má přeci jen poněkud jiný režim než je běžné jinde.
Vjezd do věznice má maximální výšku 3,8m a tak je nutné aby automobil který bude dopravovat zboží měl nižší celkovou výšku!!!



Dodání zboží, dle zadání VZ, je nutné realizovat do pěti pracovních dnů od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin,.
Upozorňuji že při vystavování faktury je nutné uvedení všech údajů o odběrateli tak jak jsou uvedeny na objednávce.
Takže zvlášť musí být uvedeno sídlo odběratele (Odběratel) a na jiném místě faktury konečný příjemce (Místo plnění).




- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Staré náměstí 3/12, Praha 6
Ulice: Staré náměstí 3/12
Obec: 16102 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Dodání zboží, dle zadání VZ, je nutné realizovat do šesti pracovních dnů od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin,. Datum dodání zboží je tedy do 22.5.2017 včetně.
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace