Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby pro pracoviště Krajské pobočky v Ústí nad Labem

Systémové číslo: T002/17/V00052143
Zadavatel: Úřad práce ČR
Evidenční čísla zadavatele: 469/2017

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Poptáváme kancelářské potřeby pro kontaktní pracoviště Krajské pobočky v Ústí nad Labem. Podrobný popis poptávaného zboží vč. množství naleznete v příloze. Kancelářské potřeby požadujeme rozvést na pracoviště v rámci Ústeckého kraje (Most, Litvínov, Děčín, Rumburk, Varnsdorf, Louny, Podbořany, Žatec, Chomutov, Jirkov, Kadaň, Klášterec nad Ohří, Litoměřice, Lovosice, Libochovice, Roudnice nad Labem, Štětí, Teplice a 3 pracoviště v Ústí nad Labem). Výsledná cena VZ nesmí překročit částku 500 000 Kč vč. DPH. Prosíme o zaslání podrobně rozepsaného zboží v příloze. Kontaktní adresy a kontaktní osoby uvedeme v objednávce. Celkovou cenu uvádějte včetně dopravy, DPH a doby dodání. Zboží požadujeme dodat do 10-ti pracovních dní ode dne potvrzení objednávky nebo dle nabídky.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 395 000,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace