Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby pro projekty POVEZ II a VDTP II

Systémové číslo: T002/17/V00051780
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Ano 16 771,65 20 293,70 20.04.2017 15:44:28
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ACTIVA spol. s r.o. 48111198
Datum uzavření smlouvy 26.04.2017
Celková smluvní cena bez DPH 16 771,65
Celková smluvní cena s DPH 20 293,70
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 522,05
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Poptáváme kancelářské potřeby pro projekty POVEZ a VDTP v rámci Krajské pobočky v Ústí nad Labem. Podrobný popis poptávaného zboží vč. množství naleznete v příloze. Kancelářské potřeby požadujeme rozvést na pracoviště v rámci Ústeckého kraje, které jsou uvedené v příloze. Prosíme o zaslání podrobně rozepsaného zboží v příloze. Kontaktní adresy a kontaktní osoby uvedeme v objednávce. Celkovou cenu uvádějte včetně dopravy, DPH a doby dodání. Zboží požadujeme dodat do 10-ti pracovních dní ode dne potvrzení objednávky nebo dle nabídky.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 11 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Poptáváme kancelářské potřeby pro projekty POVEZ a VDTP v rámci KrP v Ústí nad Labem - viz příloha.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Dvořákova 1609/18, Ústí nad Labem
Ulice: Dvořákova 1609/18
Obec: 400 21 Ústí nad Labem
Stát: Česká republika - CZE
Region: Ústecký kraj (CZ042)
Popis doby plnění Doba dodání do 10-ti dnů ode dne potvrzení objednávky.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace