Domů  /  Zadávací řízení  /  FEL IT díly, 04/2017

Výpis systémových zpráv

FEL IT díly, 04/2017

Systémové číslo: T002/17/V00051410
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ComArr, spol. s r.o. 15050084 Ne 42 050,00 50 880,50 10.04.2017 13:32:28
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 47 351,00 57 294,71 11.04.2017 10:37:42
Jan Heran 46792635 Ano 45 447,00 54 990,87 13.04.2017 08:10:24
Netfox s.r.o. 27574032 Ano 40 820,00 49 392,20 13.04.2017 06:47:01
AMON System s.r.o. 26499622 Ne 51 114,00 61 847,94 12.04.2017 15:59:04
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Netfox s.r.o. 27574032
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cena
Datum uzavření smlouvy 18.04.2017
Celková smluvní cena bez DPH 40 820,00
Celková smluvní cena s DPH 49 392,20
Sazba DPH v % 21,00
DPH 8 572,20
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem zakázky je dodávka IT dílů pro PC


Položky předmětu:
- Název: Set IT dílů
- Kód z číselníku NIPEZ: 30237100-0 - Součásti počítačů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30237100-0 - Součásti počítačů
- Popis: Set počítačových dílů, který je specifikován v přiloženém PDF-souboru.

--- Hodnocení nabídek bude provedeno na základě ekonomické výhodnosti pro Zadavatele - bonusem ve výši 5% budou zvýhodnění dodavatelé, kteří tuto poptávku nabídnou v režimu náhradního plnění. V přiloženém XLS-souboru prosím vyplňte pouze "žlutá pole" - identifikaci firmy, jednotkovou cenu bez DPH za jednotlivé položky nabídky (včetně dopravy) a "náhradní plnění". Do nabídkové ceny na GEMINu pak opiště číslo z řádku "Celková cena pro hodnocení nabídky bez DPH". U firem bez náhradního plnění bude tato částka přesně odpovídat nabídkové/kupní ceně.

!!! v nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, veřejně dostupným p/n výrobce, odkazem na webové stránky apod.)

--- Obecné podmínky dodávky:
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zboží musí být nové a v originálním obalu
* záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží není-li ve specifikaci uvedena delší požadovaná záruční doba
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit
* zadavatel si vyhazuje právo vyřadit položky, jejichž cena by byla výrazně vyšší než cena obvyklá
* místo převzetí záruční opravy je v místě dodání
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: set IT dílů


Místo plnění veřejné zakázky Technická 2, Praha 6
Ulice: Technická 2
Obec: 166 27 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Do 14 dnů po obdržení objednávky
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace