Domů  /  Zadávací řízení  /  Tepelný výměník, SUZ-4/2017

Výpis systémových zpráv

Tepelný výměník, SUZ-4/2017

Systémové číslo: T002/17/V00051265
Zadavatel: České vysoké učení...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
INSTAMA, s.r.o. 26433087 Ne 100 166,00 121 201,00 19.04.2017 08:25:19
TOPEZ, s.r.o. 27172783 Ne 60 888,00 73 674,48 18.04.2017 15:06:54
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva TOPEZ, s.r.o. 27172783
Datum uzavření smlouvy 20.04.2017
Celková smluvní cena bez DPH 60 888,00
Celková smluvní cena s DPH 73 674,48
Sazba DPH v % 21,00
DPH 12 786,48
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
tepelný výměník
bez DPH 60 888,00
s DPH 73 674,48
sazba DPH v % 21,00
DPH 12 786,48
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem poptávky je dodávka a montáž tepelného výměníku.


Položky předmětu:
- Název: tepelný výměník
- Kód z číselníku NIPEZ: 42511100-2 - Výměníky tepla
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 42511100-2 - Výměníky tepla
- Popis: V prostoru Novoměstského hotelu je v provozu starý výměník tepla STEP Trutnov z roku 1996 (výr.číslo 1117) s těmito původními parametry na typovém štítku:
* pracovní přetlak max. 1 bar
* pracovní teplota max. 110st.C
* objem 800L

--- Jde o volně stojící válcový výměník na betonovém soklu. Aktuální stav je zachycen na přiložených fotografiích. Výměník je umístěn ve snížením přízemí budovy, které je dostupné z Řeznické ulice po 5 schodech - zbytek trasy má možnost přepravy paletovým vozíkem (není na místě). Světlý průřez celé trasy je 85x190cm.

--- Předmětem poptávky je demontáž a likvidace starého výměníku, dodávka a montáž nového výměníku a jeho plné uvedení do provozu včetně všech nutných měření a revizí.

--- Nový výměník musí mít minimálně stejné parametry jako původní (tlak, teplota, objem), musí být rozměrově/prostorově kompatibilní se stávajícím umístěním a musí být zapojen na stávající technologická zařízení. Nový výměník musí mít kvalitní tepelnou izolaci. Požadujeme nádrže i výměníku z odolného materiál (minimálně nerez-ocel) se záruční dobou minimálně 10 let.

--- Součástí cenové nabídku musí být i cena potřebných armatur na napojení výměníku. Požadujeme současně vyměnit i všechny přípojné prvky: 4x kulové kohouty 6/4", 1x vypouštěcí kulový kohout 1/2", 1x zpětnou klapku 6/4", 1x pojistný ventil 1" - 6,5atm, 4x teploměr s jímkou 1/2" do 100st.C, 1x filtr 6/4".

--- Hlučné demontážní práce mohou vzhledem k hotelovému provozu probíhat pouze v době 10:00 - 14:00, ostatní práce mohou být prováděny mezi 8:00 až 18:00.

--- !!! výměna musí být provedena tak, aby odstávka TUV byla maximálně jeden den !!!

--- Společné podmínky celé dodávky:
* v nabídce musí být jasně identifikované nabízené zboží tak, aby bylo možno ověřit požadované parametry (možno realizovat např. katalogovým listem, ale tato forma není striktně vyžadována)
* výměník musí být nový
* záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží není-li ve specifikaci uvedena delší požadovaná záruční doba
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodání předmětu plnění do 30 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit
* zadavatel si vyhrazuje právo neodebrat část poptávaného zboží za situace, kdy by tato část měla cenu vyšší, než je cena obvyklá
* místo převzetí záruční opravy je v místě dodání

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Řeznická 4, Praha 1
Ulice: Řeznická 4
Obec: 11000 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění do 30 dnů od doručení objednávky
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace