Domů  /  Zadávací řízení  /  Krajská pobočka ÚP ČR v…

Výpis systémových zpráv

Krajská pobočka ÚP ČR v Pardubicích - nákup kancelářského nábytku a židlí

Systémové číslo: T002/17/V00050746
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Dodávka celkem 108 ks kancelářského nábytku a 27 ks židlí. Součástí nabídky bude podrobný popis výrobku (produktový list). Cena je včetně dodávky a montáže na místo určení. Rozvoz požadovaného zboží bude proveden na 4 lokality dle přílohy VZ. Termín dodání do 28. 4. 2017. Platba na fakturu po dodání zboží.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 460 000,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace