Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup originálního…

Výpis systémových zpráv

Nákup originálního spotřebního materiálu pro kopírky KONICA MINOLTA

Systémové číslo: T002/17/V00049747
Zadavatel: Ministerstvo zahraničních věcí

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 133 836,00 161 941,56 23.02.2017 07:43:30
OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562 Ano 124 379,82 150 499,58 17.02.2017 14:36:38
PREMO s.r.o. 26251531 Ano 125 115,00 151 389,15 15.02.2017 14:26:00
DeCe COMPUTERS s.r.o. 44567626 Ano 128 654,00 155 671,34 22.02.2017 14:48:05
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva OFFICE-CENTRUM s.r.o. 27143562
Datum uzavření smlouvy 07.03.2017
Celková smluvní cena bez DPH 124 379,82
Celková smluvní cena s DPH 150 499,58
Sazba DPH v % 21,00
DPH 26 119,76
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup originálního spotřebního materiálu pro kopírky KONICA MINOLTA


Položky předmětu:
- Název: Nákup originálních tonerů pro kopírky KONICA MINOLTA
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125120-8 - Tonery pro fotokopírovací stroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125120-8 - Tonery pro fotokopírovací stroje
- Popis: Nákup originálního spotřebního materiálu pro kopírky KONICA MINOLTA, viz příloha. Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejněné podmínky VŘ změnit, nebo toto výběrové řízení zrušit.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Loretánské náměstí 5/101, Praha 1
Ulice: Loretánské náměstí 5/101
Obec: 118 00 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 09.03.2017
Předpokládaná doba plnění do 31.03.2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace