Domů  /  Zadávací řízení  /  Tonery, FEL-2/2017

Výpis systémových zpráv

Tonery, FEL-2/2017

Systémové číslo: T002/17/V00049321
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ne 120 268,00 145 524,28 09.02.2017 09:12:09
Jan Heran 46792635 Ne 114 910,00 139 041,10 09.02.2017 09:53:38
CALEUM a.s. 28351363 Ne 130 417,10 157 804,69 08.02.2017 13:42:57
PREMO s.r.o. 26251531 Ano 112 410,00 136 016,10 01.02.2017 08:01:41
Spolek Trend vozíčkářů Olomouc 61984680 Ne 119 028,90 144 025,02 08.02.2017 12:53:32
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva David Levora 74719751
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e dle nejnižší nabídkové ceny
Datum uzavření smlouvy 13.02.2017
Celková smluvní cena bez DPH 111 285,00
Celková smluvní cena s DPH 134 654,85
Sazba DPH v % 21,00
DPH 23 369,85
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
Toner
bez DPH 111 285,00
s DPH 134 654,85
sazba DPH v % 21,00
DPH 23 369,85
Základní popis plnění Předmět:
- Předmetem poptávky je dodávka originálních tonerů do tiskáren a kopírek


Položky předmětu:
- Název: Toner
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125100-2 - Zásobníky tonerů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125100-2 - Zásobníky tonerů
- Popis: Set tonerů, který je specifikován v přiloženém Excel-souboru. Prosím - vyplňte jen žlutý sloupec s jednotkovými cenami bez DPH a doplněnou tabulku přidejte ke své nabídce jako přílohu. Součtovou cenu pak přeneste do GEMINu jako nabídkovou cenu.

Obecné podmínky dodávky:
* záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží není-li ve specifikaci uvedena delší požadovaná záruční doba
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit
* místo převzetí záruční opravy je v místě dodání

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Technická 2, Praha 6
Ulice: Technická 2
Obec: 166 27 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Další místa plnění Karlovo náměstí 13, Praha 2
Ulice: Karlovo náměstí 13
Obec: 120 00 Praha 2
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Do 14 dnů od doručení objednávky
Smlouva Obj.Dejvice , Obj.Karlak

metodická nápověda

Kontextová navigace