Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup drogistických potřeb a…

Výpis systémových zpráv

Nákup drogistických potřeb a čistících prostředků

Systémové číslo: T002/17/V00049220
Zadavatel: Úřad práce ČR

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Ano 106 909,00 129 359,89 06.02.2017 08:30:24
PEMA VELKOOBCHOD s.r.o. 46713301 Ano 109 859,65 132 930,00 08.02.2017 08:42:46
ALTER, s.r.o. 47473266 Ano 77 500,00 93 775,00 07.02.2017 07:56:55
STEJKR, spol. s r.o. 25325124 Ne 130 381,80 157 761,98 07.02.2017 07:45:08
LUKSÍK - PROMEX s.r.o. 27082415 Ano 79 435,19 96 116,58 08.02.2017 10:56:28
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Petr Fiala - velkoobchod s... 26381001
Datum uzavření smlouvy 10.02.2017
Celková smluvní cena bez DPH 67 340,50
Celková smluvní cena s DPH 81 482,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 14 141,50
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup hygienických a čistích prostředků pro KrP v Příbrami.
Cenu uveďte včetně DPH a dopravy na místo určení.
Vyplňte sloupec S tabulky a přiložte k nabídce.


Položky předmětu:
- Název: Drogistické zboží
- Kód z číselníku NIPEZ: 14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33700000-7 - Prostředky pro osobní péči
- Popis: Nákup hygienických a čístících prostředků dle přílohy.
Cenu uveďte včetně DPH a dopravy na místo určení.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: soubor
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 90 000,00


Místo plnění veřejné zakázky Náměstí T. G. Masaryka 145, Příbram
Ulice: Náměstí T. G. Masaryka 145
Obec: 26101 Příbram
Stát: Česká republika - CZE
Region: Středočeský kraj (CZ020)
Předpokládaná doba plnění od 10.02.2017
Předpokládaná doba plnění do 28.02.2017
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace