Domů  /  Zadávací řízení  /  Věznice Kuřim - kancelářské…

Výpis systémových zpráv

Věznice Kuřim - kancelářské potřeby

Systémové číslo: T002/17/V00049102
Zadavatel: Vězeňská služba České...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM... 28750063 Ano 7 253,11 8 776,26 24.01.2017 08:30:45
KODEX, a.s. 25634381 Ne 8 432,70 10 203,57 27.01.2017 06:44:11
Hands s.r.o. 02412331 Ano 7 441,93 9 004,74 01.02.2017 09:20:37
IVJ - export/import, spol.... 16367481 Ne 7 311,64 8 847,08 25.01.2017 13:45:57
MONIT plus, s.r.o. 27687660 Ne 9 718,01 11 758,79 02.02.2017 10:54:56
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Hands s.r.o. 02412331
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 09.02.2017
Celková smluvní cena bez DPH 8 138,89
Celková smluvní cena s DPH 9 848,06
Sazba DPH v % 21,00
DPH 1 709,17
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářské potřeby dle přiložené tabulky, kterou požadujeme vyplnit a vložit jako přílohu Vaší nabídky.


Položky předmětu:
- Název: Věznice Kuřim - kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby dle přiložené tabulky.

Výsledkem zadávacího řízení bude odeslání objednávky nejvýhodnějšímu uchazeči. Zpracovaná nabídka musí obsahovat kompletně vyplněnou a podepsanou tabulku se spotřebním košem.

Zadávacího řízení SE ÚČASTNÍ POUZE DODAVATEL ZAMĚSTNÁVAJÍCÍ NA CHRÁNĚNÝCH PRACOVNÍCH MÍSTECH podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 %osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. (§ 38, odst. 1, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek).

Skutečnost, že v rámci dodavatele je na chráněných pracovních místech zaměstnáno alespoň 50 % osob se zdravot. postižením z celkového počtu zaměstnanců podle odst. 1, musí být uvedena v nabídce společně s potvrzením Úřadu práce ČR;
rozhodným je průměrný přepočtený počet zaměstnanců za kalendářní čtvrtletí předcházející zahájení zadávacího řízení.(§ 38, odst. 2, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek). Splnění podmínek podle odst. 1 není možné prokázat prostřednictvím jiných osob. (§ 38, odst. 3, zákona č. 134/2016Sb., o zadávání veřejných zakázek). Uchazeč se v nabídce zaváže, že poskytne náhradní plnění v plné výši dodávky. Skutečnost, že dodávka v konkrétní výši je započítána do náhradního plnění, bude uvedena na dokladu (faktuře) při dodávce. Cenu za dodávku uveďte včetně dopravy a včetně DPH. Faktura bude uhrazena převodním příkazem se splatností minimálně 14 dní, zálohy neposkytujeme.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: spotřební koš


Místo plnění veřejné zakázky Blanenská 1191, Kuřim
Ulice: Blanenská 1191
Obec: 66434 Kuřim
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Předpokládaná doba plnění od 10.02.2017
Předpokládaná doba plnění do 17.02.2017
Smlouva objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace