Domů  /  Zadávací řízení  /  Servis výpočetní techniky na…

Výpis systémových zpráv

Servis výpočetní techniky na rok 2017

Systémové číslo: T002/16/V00048501
Zadavatel: Česká republika -...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ComArr, spol. s r.o. 15050084 Ano 90 000,00 108 900,00 29.12.2016 16:15:52
MATRIX CZ s.r.o. 25931032 Ne 7 900,00 9 559,00 21.12.2016 11:59:40
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ComArr, spol. s r.o. 15050084
Datum uzavření smlouvy 03.01.2017
Celková smluvní cena bez DPH 90 000,00
Celková smluvní cena s DPH 108 900,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 18 900,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Servis výpočetní techniky na rok 2017 - 10 hodin měsíčně


Položky předmětu:
- Název: Servis výpočetní techniky na rok 2017
- Kód z číselníku NIPEZ: 72600000-6 - Výpočetní podpora a poradenské služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72600000-6 - Výpočetní podpora a poradenské služby
- Popis: Servis výpočetní techniky na rok 2016
10 hodin měsíčně viz Návrh smlouvy.
Do cenové nabídky pro vyhodnocení uveďte cenu služby za celý rok 2017.
Odborné softwarové práce, expertní hardwarové a diagnostické práce v IT síti IOOLB.
Předmětem zakázky je servis a správa síťových prvků a systémů dle objednatele v rozsahu 10 hodin
měsíčně
• Záruční a pozáruční servis Fujitsu serverů a storage systémů
• Zájemce musí splňovat normu ISO 9000 (řízení jakosti) a ISO 20000 (kvalita služeb v oblasti IT), dále certifikát NBÚ pro práci s utajovanými skutečnostmi na stupeň „Důvěrné“
• Správa, konfigurace a monitoring Firewall Zyxel, Cisco Asa
• Správa, konfigurace a reporting produktů WebSence
• Správa, konfigurace CISCO zařízení (switching, routing)
• Správa, konfigurace a reporting MS Windows serverů
• Správa, konfigurace a reporting Linux serverů
• Správa, konfigurace MS Active direstory
• Správa, konfigurace LDAP (OpenLDAP)
• Správa, konfigurace a podpora IPsec a SSL VPN
• Správa, konfigurace MS Exchange – až po realizaci
• Správa, konfigurace, monitoring VmWare ESX v.6
• Profylaxe PC a serverů, instalace (montáž) a zapojení nových IT zařízení (switche, servery, ups atd.) v místě plnění, včetně prací spojených s konfigurací při obměňování stávající infrastruktury, nebo nově dodávaných zařízení, která se stanou nedílnou součástí provozované infrastruktury 1x měsíčně
• Kontinuální monitorování serverové infrastruktury (volné místo na discích, využití RAM a CPU, dostupnost služeb) prostřednictvím dohledového programu Zabbix, který je uživatelsky dostupný na serveru zhotovitele. E-mailové notifikace vzniklých problémů
• Jednou měsíčně provádět kontroly funkčnosti zálohování, pravidelné softwarové aktualizace všech serverů a zařízení (restarty serverů, firewallu, datová úložiště atd.) v síti IOOLB v rozsahu 5 hodin měsíčně. Kontroly a aktualizace budou prováděny s využitím nástrojů pro vzdálenou správu mimo pracovní dobu objednatele, aby tímto nebyla omezena dostupnost služeb a serverové infrastruktury. Po provedení kontrol, aktualizací a restartů ověřit funkčnost všech provozovaných zařízení a služeb v síti IOOLB
• Návrhy řešení bezpečnosti, modernizace a optimalizace IT struktury v IOOLB, zpracování dokumentace

2. Základní rozsah plnění pro rok 2017 je 10 hodin za měsíc.
• Nevyčerpaný měsíční rozsah plnění (5 hod) se automaticky převádí do následujícího období dle požadavků objednatele, nejpozději však musí být vyčerpané do 31. 12. 2017
• Případné práce požadované objednatelem nad stanovený měsíční rozsah, budou realizovány v rámci této smlouvy na základě oboustranně potvrzených dílčích smluv, které budou mít formu písemných, oboustranně potvrzených objednávek. Potvrzením objednávky zhotovitelem je řádně uzavřená dílčí smlouva. Každá objednávka musí obsahovat údaje o kupujícím a prodávajícím, tj. název, sídlo, IČ a DIČ, název požadované činnosti a její rozsah, podpisy pověřených zástupců obou smluvních stran. Tato smlouva o dílo je ve vztahu k dílčím smlouvám – objednávkám nadřazena.
• Reakční doba do 4 hod (v místě plnění) v případě incidentu
• Pracovní doba 7-16 hod
• HelpDesk (webová aplikace); zadávání a reporting servisních zásahů
• V ceně za 1 hodinu jsou již zahrnuté veškeré náklady dodavatele služby, včetně dopravy, cestovných výloh atd.

Odborná osoba IOO LB: Ing. Noskovič 950 580 323
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: různé


Místo plnění veřejné zakázky Na Lužci 204, Lázně Bohdaneč
Ulice: Na Lužci 204
Obec: 533 41 Lázně Bohdaneč
Stát: Česká republika - CZE
Region: Pardubický kraj (CZ053)
Popis doby plnění rok 2017
Smlouva 1_2017 Servis VT

metodická nápověda

Kontextová navigace