Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby pro okres…

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby pro okres Havlíčkův Brod - listopad 2016

Systémové číslo: T002/16/V00047729
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
MICOS spol. s r.o. 00533394 Ano 21 006,00 25 417,26 08.12.2016 04:58:09
ARBO CKP s.r.o. 25838261 Ne 25 984,00 31 440,64 01.12.2016 14:08:03
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva MICOS spol. s r.o. 00533394
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e dle ceny
Datum uzavření smlouvy 14.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 21 006,00
Celková smluvní cena s DPH 25 417,26
Sazba DPH v % 21,00
DPH 4 411,26
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Kancelářské potřeby pro okres Havlíčkův Brod - listopad 2016


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby dle přílohy: "Poptávka_ kancelářské potřeby HB listopad 2016". Kompletní cenovou nabídku s cenami jednotlivých položek přikládejte jako součást nabídky. Celkovou cenu uvádějte včetně DPH a dopravy. Zboží požadujeme vyfakturovat a dodat do 7 dnů ode dne vystavení objednávky.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: seznam v příloze


Místo plnění veřejné zakázky Jihlavská 42, Havlíčkův Brod
Ulice: Jihlavská 42
Obec: 58001 Havlíčkův Brod
Stát: Česká republika - CZE
Region: Vysočina (CZ063)
Předpokládaná doba plnění od 15.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 23.12.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace