Domů  /  Zadávací řízení  /  Odtahy vozidel

Výpis systémových zpráv

Odtahy vozidel

Systémové číslo: T002/16/V00047340
Zadavatel: Úřad pro zastupování státu...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Michal Vlček 16156692 Ano 52,00 62,92 25.11.2016 13:15:44
Ladislav Fraibiš 47578301 Ano 58,00 70,18 25.11.2016 21:28:13
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 účastníkem zadávacího řízení
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Michal Vlček 16156692
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 15.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 52,00
Celková smluvní cena s DPH 62,92
Sazba DPH v % 21,00
DPH 10,92
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení odtahu vozidel (především zajištěných) a to převážně na území hl. města Prahy (výjimečně v okolí Prahy). Odtahy, většinou osobních vozidel, budou realizovány do skladů zadavatele k tomu určených, které se nachází na území hl. města Prahy a ve skladovém areálu ve Mcelích (okr. Nymburk).


Položky předmětu:
- Název: Automobilové silniční havarijní služby
- Kód z číselníku NIPEZ: 50 - Přepravní a jiné logistické služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 60000000-8 - Přepravní služby (mimo přepravu odpadů)
- Popis: Předmětem plnění veřejné zakázky „Odtahy vozidel“ je zajištění odtahu vozidel ve smyslu ustanovení §2 zákona č. 361/200 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, převážně na území hl. města Prahy (výjimečně v okolí Prahy). Bude se jednat o odtah vozidel (převážně osobních automobilů) do skladů k tomu určených zadavatelem, které jsou na území hl. města Prahy a ve skladovém areálu ve Mcelích.
V době zadání VZ není zadavatel schopen vymezit kolik vozidel bude požadovat odtáhnout a stanovit termín jednotlivých odtahů. Z těchto důvodů zadavatel uzavře s vybraným uchazečem smlouvu s rámcovými podmínkami, na základě které pak bude realizovat jednotlivé objednávky. Obsahem objednávky bude stanovení: typu vozidla, místa odkud a kam má být odtaženo, lhůta do kdy má být odtah proveden, a popř. kontaktní osoby, které ze strany objednatele vozidlo předají k odtahu a převezmou na místě skladu, apod.
Objednávku doručí objednatel dodavateli písemně v listinné podobě nebo e-mailem.
Lhůta na provedení odtahu, tj. lhůta od převzetí objednávky dodavatelem do provedení, resp. dokončení odtahu je stanovena jednotně v max. délce 24 hodin. V této lhůtě musí dodavatel provést odtah až do místa plnění a předat vozidlo zástupci objednatele, a to v době od 8:00 do 17:00 hod. S touto pracovní dobou musí obě strany počítat a objednatel musí vystavit objednávku tak, aby např. v případě SO, Ne a svátku byl dodavatel schopen zajistit odtah ve stanovené lhůtě, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
V případě nedodržení lhůty je dodavatel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 100,- Kč za každou započatou hodinu zpoždění. Výše pokuty není omezena. Uplatněním pokuty nezaniká objednateli právo na náhradu škody apod.
Za naložení vozidla, odtah, a po dobu odtahu do složení a předání vozidla objednateli v místě dodávky, je za vozidlo plně odpovědný dodavatel.
Smluvní cena za 1 ujetý kilometr odtahu je stanovena jednotně pro všechny objednávky na odtah osobních automobilů a činí.....Kč bez DPH, tj.........Kč s DPH ve výši 21%. Tato smluvní cena je cenou konečnou a nejvýše přípustnou, jsou v ní zahrnuty veškeré náklady na straně poskytovatele a je platná od data nabytí účinnosti smlouvy až do ukončení platnosti smlouvy. V ceně za jeden ujetý kilometr jsou již započteny veškeré náklady poskytovatele, tj. vzdálenost do místa nakládky vozidla, naložení vozidla bez asistence objednavatele, odtah vozidla na určené místo, vyložení vozidla bez asistence objednavatele, a vzdálenost do základny (garáže) dodavatele, čekací doba, pojištění apod.
Všechny služby nebo související dodávky musí být poskytnuty zadavateli v požadovaném rozsahu, a to bez jakéhokoliv omezení. Dodavatel nebude oprávněn „doúčtovat“ zadavateli jakékoliv dodatečné služby, práce či dodávky, které budou nezbytné pro řádné splnění dílčího nebo celého předmětu zakázky, a to např. i z důvodu, že dodavatel chybně odhadl cenu za komplexní plnění anebo poskytnul nekvalitní službu či dodávku, v jejichž důsledku bylo nezbytné poskytnout další plnění pro komplexní a řádné splnění dílčího nebo celého předmětu zakázky apod.
Všechny nabídkové ceny musí být stanoveny v návrhu smlouvy jako ceny smluvní a platné v nezměněné výši po dobu platnosti smlouvy. Nabídkové ceny bude možné upravit pouze v souvislosti se změnou daňových předpisů týkajících se DPH, a to o výši, která bude odpovídat takové legislativní změně.
Ve výjimečném případě požadavku na odtah jiného druhu vozidla bude postupováno podle ceníku vybraného uchazeče.
Za celé provedení odtahu (tj. naložení, odtah a vyložení vozidla) je plně odpovědný dodavatel.
Odtah vozidla musí být proveden v souladu se všemi souvisejícími předpisy, nařízeními, event. místními vyhláškami.
Místem plnění veřejné zakázky budou v objednávkách vymezené místa na území Hlavního města Prahy (výjimečně v nejbližším okolí Prahy).
Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu smluvními stranami.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Rašínovo nábřeží 390/42, Praha
Ulice: Rašínovo nábřeží 390/42
Obec: 12800 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Smlouva se sjednává na dobu 4 let nebo do vyčerpání limitu 400 000,- bez DPH
Smlouva Rámcová dohoda o zajištění...

metodická nápověda

Kontextová navigace