Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Dodávka kancelářských potřeb III

Systémové číslo: T002/16/V00047307
Zadavatel: Ministerstvo zahraničních věcí

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
PAPERA s.r.o. 25945653 Ne 1 098 937,00 1 329 713,77 02.12.2016 14:09:53
OFFICE DEPOT s.r.o. 64942503 Ano 960 333,31 1 162 003,31 04.12.2016 22:37:42
STILUS TRADE spol. s r.o. 25688677 Ne 1 150 168,10 1 391 703,40 05.12.2016 07:36:06
Bartoň a Partner s.r.o. 26810093 Ano 1 127 199,40 1 363 911,27 01.12.2016 09:09:49
OBZOR, výrobní družstvo... 00027642 Ano 1 163 347,00 1 407 649,87 02.12.2016 09:03:16
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 účastníkem zadávacího řízení
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva OFFICE DEPOT s.r.o. 64942503
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejnižší cenová nabídka
Datum uzavření smlouvy 23.03.2017
Celková smluvní cena bez DPH 960 333,32
Celková smluvní cena s DPH 1 162 003,31
Sazba DPH v % 21,00
DPH 201 670,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodávka kancelářských potřeb pro resort zahraničních věcí.

Zadavatel si výslovně vyhrazuje právo uveřejněné podmínky výběrového řízení změnit, nebo toto výběrové řízení zrušit.


Položky předmětu:
- Název: Dodávka kancelářských potřeb
- Kód z číselníku NIPEZ: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Dodávka kancelářských potřeb dle seznamu v příloze.
Dodávky budou realizovány na základě dílčích objednávek, dle potřeby jednotlivých zadavatelů v rámci resortu zahraničních věcí (viz návrh smlouvy v příloze). Zpracovanou tabulku přiložte k nabídce.

Budou požadovany tyto informace a doklady:
Seznam 2 významných zakázek, realizovaných za poslední 2 roky s označením odběratele služeb, rozsahu poskytovaných služeb, celkové doby trvání smluvního vztahu, souhrnné hodnoty poskytnutých služeb, s určením kontaktní osoby odběratele pro poskytnutí referencí.

Způsob prokázání:
Písemným seznamem realizovaných zakázek obsahujícím údaje výše uvedené. Uchazeč prokáže splnění předpokladu, když průměrná roční hodnota každé z uvedených zakázek bude rovna nejméně 300 000,- Kč bez DPH.


Plnění VZ nesmí být dodavatelem poskytnuto, pokud neobdrží písemnou rámcovou dohodu vystavenou zadavatelem ve vnitřním elektronickém systému MZV a podepsanou ředitelem odboru správy majetku (či jeho zástupcem nebo náměstkem).

Zadavatel si výslovně vyhrazuje právo uveřejněné podmínky výběrového řízení změnit, nebo toto výběrové řízení zrušit.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Loretánské náměstí 5/101, Praha 1
Ulice: Loretánské náměstí 5/101
Obec: 118 00 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.03.2017
Předpokládaná doba plnění do 28.02.2019
Smlouva Rámcová kupní dohoda

metodická nápověda

Kontextová navigace