Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání cestovních tašek na…

Výpis systémových zpráv

Dodání cestovních tašek na kolečkách pro zásahovou jednotku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00046918
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-467430-2/ČJ-2016-0000VZ-R

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ne 160 733,00 194 486,93 29.11.2016 07:13:21
Martin Bergl 42478430 Ne 148 740,00 179 975,40 29.11.2016 08:56:42
ITAGE, spol. s r.o. 25879243 Ne 180 833,00 218 807,93 23.11.2016 05:56:35
W.T.A. service s.r.o. 26390957 Ne 503 884,30 609 700,00 28.11.2016 17:02:55
AB TÁBOR spol. s r.o. 26025523 Ne 123 414,00 149 330,94 28.11.2016 11:07:00
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AB TÁBOR spol. s r.o. 26025523
Datum uzavření smlouvy 12.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 123 414,00
Celková smluvní cena s DPH 149 330,94
Sazba DPH v % 21,00
DPH 25 916,94
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání 67 kusů cestovních tašek na kolečkách Movement Bag pro zásahovou jednotku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
(Alternativa je možná ve stejné nebo vyšší kvalitě)


Položky předmětu:
- Název: Cestovní taška na kolečkách Movement Bag - 67 kusů
- Kód z číselníku NIPEZ: 18900000-8 - Brašnářské výrobky, sedlářské výrobky, pytlíky a tašky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 18900000-8 - Brašnářské výrobky, sedlářské výrobky, pytlíky a tašky
- Popis: Technická specifikace: Cestovní taška na kolečkách Movement Bag: nastavitelné výsuvné madlo, jednodílná boční kapsa, odolný oválný zip s jezdcem k nasazení kódového nebo klíčového zámku, odolná kolečka, voděodolný PVC materiál, plastové boční vyztužení chrání proti oděru na namáhaných místech. Barva: černá Hmotnost: 4600 g. Velikost: 80x40x40 cm. Materiál: PVC Objem: 130 litrů.
Požadavky zadavatele:
- alternativa je možná ve stejné nebo vyšší kvalitě, při dodržení požadovaných parametrů.
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší.
- veškeré náklady dodavatele spojené s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována za 1 kus bez i včetně DPH a za 67 kusů bez i včetně DPH.
- dodání předmětu plnění do 10 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 15. 12. 2016.
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně na adresu: Nad Šeberákem 561, Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy), kontaktní osoba p. Rudolf Kintner, tel: 974 823 404, 731 553 015.
- zálohy zadavatel neposkytuje.
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů.
- návrh kupní smlouvy (předložení jejího editovatelného návrhu), která bude obsahovat platební podmínky, požaduje zadavatel pouze po vítězném uchazeči
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 67
- Měrná jednotka: Kus


Místo plnění veřejné zakázky Nad Šeberákem 561, Praha 4, Kunratice
Ulice: Nad Šeberákem 561
Obec: 140 00 Praha 4, Kunratice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: kontaktní osoba p. Rudolf Kintner, tel: 974 823 404, 731 553 015
Předpokládaná doba plnění od 12.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 28.12.2016
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace