Domů  /  Zadávací řízení  /  Tonery renovované 31 pro KrP…

Výpis systémových zpráv

Tonery renovované 31 pro KrP Praha

Systémové číslo: T002/16/V00046856
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 164 610,00 199 178,10 24.11.2016 22:25:50
COMP`S, spol. s r.o. 46709576 Ne 20 420,00 24 708,20 23.11.2016 09:59:24
TONERSYSTEM s.r.o. 26842548 Ne 29 385,12 35 556,00 24.11.2016 21:44:05
AKR1 s.r.o. 28196449 Ano 28 170,00 34 085,70 24.11.2016 14:49:40
Pody print s.r.o. 29155207 Ano 19 328,00 23 386,88 16.11.2016 13:43:25
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Pody print s.r.o. 29155207
Datum uzavření smlouvy 02.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 19 328,00
Celková smluvní cena s DPH 23 386,88
Sazba DPH v % 21,00
DPH 4 058,88
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- tonery renovované 50 ks - viz příloha


Položky předmětu:
- Název: Tonery renovované pro KrP Praha
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: Dodávka renovovaných tonerů pro laserové tiskárny a multifunkce - viz příloha. Součástí nabídky musí být příloha (pokud možno formátu .xls) s vyplněnou tabulkou s cenami včetně DPH u všech poptávaných typů tonerů. Stejná nabídková cena jako v příloze musí být uvedena v nabídkovém formuláři nabídky. V nabídce je nutno dodržet kapacitu tonerů - počet stran.

Tonery musí být takové kvality, aby i drobné tenké písmo bylo dostatečně čitelné, podobně jako u originálního toneru.
Pokud toner běžně obsahuje, nebo může obsahovat čip, je cena a dodávka toneru včetně čipu.

V rámci záruky renovovaných nebo alternativních tonerů se dodavatel zavazuje uzavřením smlouvy o dodávce na základě objednávky k výměně vadného toneru, případně k výměně dalšího poškozeného spotřebního materiálu ( např. válec) v případě že bylo poškození způsobeno vadným tonerem do 3 pracovních dní přímo na daném konkrétním pracovišti ÚP KrP Praha.

Zadavatel si může vyžádat před vlastní objednávkou a dodávkou vzorek 1ks toneru od každého typu toneru pro vyzkoušení a ověření vlastností toneru. Dodavatel se zavazuje, že vzorek dodá do tří pracovních dní od vyžádání. Při uskutečnění objednávky se dodaný vzorek započítá do dodávky. Pokud by zadavatel zboží neobjednal, vyzkoušený vzorek vrátí dodavateli.

Zadavatel v rámci této veřejné zakázky může zboží objednat i ve dvou samostatných objednávkách..


Doprava zboží včetně případného vzorku dle objednávky do sídla KrP Praha je v ceně. Doba dodání do pěti pracovních dnů po obdržení objednávky. Platba na fakturu se splatností min. 14 dní po dodání zboží. Faktura nesmí překročit cenu objednávky.

Smlouva o dodávce je uzavřena odsouhlasením objednávky zadavatele dodavatelem, případně dnem dodání zboží nebo jeho části.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: zakázka


Místo plnění veřejné zakázky Žerotínova 1143/38, Praha 3
Ulice: Žerotínova 1143/38
Obec: 130 00 Praha 3
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 02.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 15.12.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace