Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby

Systémové číslo: T002/16/V00046544
Zadavatel: Úřad práce ČR

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Ano 242 200,00 293 062,00 23.11.2016 10:45:43
LUKSÍK - PROMEX s.r.o. 27082415 Ano 255 510,67 309 167,91 15.11.2016 13:39:59
STILUS TRADE spol. s r.o. 25688677 Ano 242 001,85 292 822,24 22.11.2016 13:42:22
MICOS spol. s r.o. 00533394 Ano 276 226,16 333 532,33 23.11.2016 10:01:33
Jan Vytopil 13615033 Ano 274 431,00 332 062,00 21.11.2016 08:29:31
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva STILUS TRADE spol. s r.o. 25688677
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídnutá cena
Datum uzavření smlouvy 28.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 242 001,85
Celková smluvní cena s DPH 292 822,24
Sazba DPH v % 21,00
DPH 50 820,39
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup kancelářských potřeb dle přílohy, cenu uveďte včetně DPH a dopravy na místo určení dle přílohy.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby
- Popis: Kancelářské potřeby dle přiložené tabulky, dovoz na místo určení dle tabulky. Součástí nabídky je podepsaná smlouva ve formátu PDF a nepodepsaná smlouva ve formátu WORD.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: soubor
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 210 000,00


Místo plnění veřejné zakázky nám. T.G.Masaryka 145, Příbram
Ulice: nám. T.G.Masaryka 145
Obec: 26101 Příbram
Stát: Česká republika - CZE
Region: Středočeský kraj (CZ020)
Předpokládaná doba plnění od 28.11.2016
Předpokládaná doba plnění do 12.12.2016
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace