Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání spotřebního…

Výpis systémových zpráv

Dodání spotřebního proviantního materiálu pro Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00046512
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-462202-2/ČJ-2016-0000VZ-R

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Jaroslav Urban 64055485 Ne 246 630,00 298 423,00 23.11.2016 21:52:05
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Jaroslav Urban 64055485
Datum uzavření smlouvy 14.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 246 630,00
Celková smluvní cena s DPH 298 422,30
Sazba DPH v % 21,00
DPH 51 792,30
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání spotřebního proviantního materiálu dle seznamu viz Příloha č. Cenová a specifikační tabulka


Položky předmětu:
- Název: Dodání spotřebního proviantního materiálu dle seznamu viz Příloha č. Cenová a specifikační tabulka
- Kód z číselníku NIPEZ: 39220000-0 - Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39220000-0 - Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství
- Popis: Požadavky zadavatele:
- dodržení požadovaných parametrů.
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší.
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována za 1 kus bez i včetně DPH (viz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka)
- dodání předmětu plnění do 10 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 20. 12. 2016.
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně na adresu: Nad Šeberákem 561, Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy), kontaktní osoba p. Rudolf Kintner, tel: 974 823 404, 731 553 015.
- zálohy zadavatel neposkytuje.
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů.
- návrh kupní smlouvy (předložení jejího editovatelného návrhu), která bude obsahovat platební podmínky, požaduje zadavatel pouze po vítězném uchazeči
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé


Místo plnění veřejné zakázky Nad Šeberákem 561, Praha 4, Kunratice
Ulice: Nad Šeberákem 561
Obec: 140 00 Praha 4, Kunratice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: kontaktní osoba p. Rudolf Kintner, tel: 974 823 404, 731 553 015
Předpokládaná doba plnění od 14.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 28.12.2016
Smlouva Kupní smlouva , Příloha ke kupní smlouvě

metodická nápověda

Kontextová navigace