Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání rychlovarných konvic a…

Výpis systémových zpráv

Dodání rychlovarných konvic a mikrovlnných trub pro výkonné útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00046245
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-459749-2/ČJ-2016-0000VZ-R

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ComArr, spol. s r.o. 15050084 Ne 101 230,00 122 488,30 16.11.2016 09:52:50
VV TOP s.r.o. 49977202 Ne 127 090,00 153 778,90 16.11.2016 16:09:39
KRISTYÁN cz s.r.o. 27139280 Ne 112 132,23 135 680,00 19.11.2016 16:29:18
BERI - CZ s.r.o. 28735803 Ne 113 970,00 137 903,70 23.11.2016 07:59:16
GASTROTECHNO GROUP s.r.o. 27272095 Ne 193 101,20 233 652,45 21.11.2016 15:34:43
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ComArr, spol. s r.o. 15050084
Datum uzavření smlouvy 07.12.2016
Celková smluvní cena bez DPH 101 230,00
Celková smluvní cena s DPH 122 488,30
Sazba DPH v % 21,00
DPH 21 258,30
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání 250 kusů rychlovarných konvic a 20 kusů mikrovlnných trub pro výkonné útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Specifikace viz Příloha č. 1


Položky předmětu:
- Název: Dodání rychlovarných konvic a mikrovlnných trub pro výkonné útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 39711300-2 - Elektrotepelné přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39711300-2 - Elektrotepelné přístroje
- Popis: 250 kusů rychlovarných konvic a 20 kusů mikrovlnných trub (parametry viz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka)
Požadavky zadavatele:
- dodržení požadovaných parametrů.
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší, nutné splnění legislativních požadavků.
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována za 1 kus bez i včetně DPH (viz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka)
- dodání předmětu plnění do 10 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 23. 12. 2016.
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně na adresu: Nad Šeberákem 561, Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy), kontaktní osoba p. Rudolf Kintner, tel: 974 823 404.
- zálohy zadavatel neposkytuje.
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů.
- návrh kupní smlouvy (předložení jejího editovatelného návrhu), která bude obsahovat platební podmínky, požaduje zadavatel pouze po vítězném uchazeči.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé


Místo plnění veřejné zakázky Nad Šeberákem 561, Praha 4, Kunratice
Ulice: Nad Šeberákem 561
Obec: 140 00 Praha 4, Kunratice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: kontaktní osoba p. Rudolf Kintner, tel: 974 823 404
Předpokládaná doba plnění od 07.12.2016
Předpokládaná doba plnění do 28.12.2016
Smlouva Kupní smlouva , Příloha ke kupní smlouvě

metodická nápověda

Kontextová navigace