Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb pro ÚP ČR - KrP Zlín

Systémové číslo: T002/16/V00046129
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
KASPA papír s. r. o. 26819449 Ano 48 879,20 59 143,83 16.11.2016 15:57:12
LAW CZ s.r.o. 25542532 Ano 47 787,38 57 822,73 20.11.2016 20:04:44
KODEX, a.s. 25634381 Ano 53 588,00 64 841,48 15.11.2016 08:18:06
MICOS spol. s r.o. 00533394 Ano 34 247,00 41 438,87 15.11.2016 13:41:24
Jan Vytopil 13615033 Ne 59 295,00 71 746,95 14.11.2016 14:56:27
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva MICOS spol. s r.o. 00533394
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vítězem je nejnižší cenová nabídka při splnění požadavků zadavatelem
Datum uzavření smlouvy 21.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 34 247,00
Celková smluvní cena s DPH 41 438,87
Sazba DPH v % 21,00
DPH 7 191,87
Měna koruna česká
Základní popis plnění Nákup kancelářských potřeb: složky rychlovazače, mapy 3 klopy, archivační spony, desky na spisy, sešity,
- specifikace dle přílohy. Cena nabídky včetně dopravy.



Místo plnění veřejné zakázky Čiperova 5182, Zlín
Ulice: Čiperova 5182
Obec: 760 42 Zlín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Popis doby plnění zboží dodat do 7 kalendářních dnů od obdržení objednávky
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace