Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání ledniček pro vybavení…

Výpis systémových zpráv

Dodání ledniček pro vybavení pokojů v RZ Morava Staré Město pod Sněžníkem (KRPA-442242/V)

Systémové číslo: T002/16/V00045452
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ComArr, spol. s r.o. 15050084 Ne 14 479,34 17 520,00 03.11.2016 15:40:10
Jan Heran 46792635 Ne 13 494,00 16 327,74 04.11.2016 15:33:55
VV TOP s.r.o. 49977202 Ne 15 354,00 18 578,34 03.11.2016 15:50:07
KRISTYÁN cz s.r.o. 27139280 Ne 19 487,60 23 580,00 04.11.2016 18:40:13
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Jan Heran 46792635
Datum uzavření smlouvy 11.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 13 494,00
Celková smluvní cena s DPH 16 327,74
Sazba DPH v % 21,00
DPH 2 833,74
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodání 6 kusů ledniček pro vybavení pokojů v RZ Morava Staré Město pod Sněžníkem


Položky předmětu:
- Název: chladničky
- Kód z číselníku NIPEZ: 39711130-9 - Chladničky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39711130-9 - Chladničky
- Popis: Popis předmětu plnění: 6 kusů chladniček
Technické parametry:
- Termoelektrický chladící systém
- bez kompresoru
- bez CFC
- maximální hlučnost do 30 dB
- minimální objem chladničky 50 l
- termostat
- vnitřní osvětlení
- teplotní rozmezí 5°C - 12°C při okolní teplotě do
maximálně 24°C
- hladká zadní stěna
- spotřeba elektrické energie do 300 Wh/rok

- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží,
nestanoví-li výrobce delší.

Další požadavky zadavatele:
-veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována za 1 ks bez i včetně DPH a celková cena bez i včetně DPH
- dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 30. 11. 2016
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.

Zadavatel si vyhrazuje právo žádat po vítězném uchazeči předložení originálních dokladů.

Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení bez udání důvodu.


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 6
- Měrná jednotka: kus


Místo plnění veřejné zakázky RZ Morava KŘP hl. m. Prahy; Hornická (kont. osoba p. Březina 731553003) 301, Staré Město pod Sněžníkem
Ulice: RZ Morava KŘP hl. m. Prahy; Hornická (kont. osoba p. Březina 731553003) 301
Obec: 788 32 Staré Město pod Sněžníkem
Stát: Česká republika - CZE
Region: Olomoucký kraj (CZ071)
Předpokládaná doba plnění od 11.11.2016
Předpokládaná doba plnění do 30.11.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace