Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup tonerů pro KoP Kroměříž

Výpis systémových zpráv

Nákup tonerů pro KoP Kroměříž

Systémové číslo: T002/16/V00045143
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 75 132,00 90 909,72 31.10.2016 20:04:36
Jan Heran 46792635 Ne 67 945,00 82 213,45 01.11.2016 06:43:23
PREMO s.r.o. 26251531 Ano 63 000,00 76 230,00 01.11.2016 00:58:45
AKR1 s.r.o. 28196449 Ano 63 183,00 76 451,43 31.10.2016 16:39:07
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva PREMO s.r.o. 26251531
Datum uzavření smlouvy 01.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 63 000,00
Celková smluvní cena s DPH 76 230,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 13 230,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup spotřebního materiálu ICT včetně dopravy viz příloha specifikace veřejné zakázky.


Položky předmětu:
- Název: Tonery
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: Nákup a dodání spotřebního materiálu ICT - viz příloha specifikace veřejné zakázky.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Erbenovo nábřeží 4251/2c, Kroměříž
Ulice: Erbenovo nábřeží 4251/2c
Obec: 76701 Kroměříž
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Předpokládaná doba plnění od 01.11.2016
Předpokládaná doba plnění do 30.11.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace