Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání nemrznoucích kapalin…

Výpis systémových zpráv

Dodání nemrznoucích kapalin do ostřikovačů služebních dopravních prostředků Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00045075
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-434532/ČJ-2016-0000VZ-H

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ALTER, s.r.o. 47473266 Ne 252 000,00 304 920,00 26.10.2016 14:11:12
APM Automotive s.r.o. 00670863 Ne 207 000,00 250 470,00 31.10.2016 07:33:09
Květa Krejčová 88145115 Ne 261 000,00 315 810,00 20.10.2016 10:57:44
LKQ CZ s.r.o. 24787426 Ano 238 290,00 288 330,90 27.10.2016 14:28:41
CHEM-BAR s.r.o. 25069233 Ne 210 000,00 254 100,00 27.10.2016 10:41:03
1 2 3
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ZLINER s.r.o. 45479534
Datum uzavření smlouvy 07.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 204 000,00
Celková smluvní cena s DPH 246 840,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 42 840,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- výběrové řízení je vyhlášeno v souladu s ustanovením §§ 6, 27 písm. a) a 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek


Položky předmětu:
- Název: Dodání nemrznoucích kapalin do ostřikovačů služebních dopravních prostředků Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 24000000-4 - Chemické výrobky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 24000000-4 - Chemické výrobky
- Popis: Popis předmětu plnění:
3 000 kusů 5-ti litrových kanystrů nemrznoucí směsi do - 40°C určenou pro služební dopravní prostředky Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy.

Další požadavky zadavatele:
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál - uvedení obchodního názvu nabízené směsi
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
-veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění, která bude zpracována za 1 ks bez i včetně DPH a celková cena bez i včetně DPH

- dodání předmětu plnění do 15 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy po obdržení písemné objednávky nejpozději do 30. 11. 2016

- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.

Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení bez udání důvodu.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 3 000
- Měrná jednotka: Kus


Místo plnění veřejné zakázky Nad Šeberákem 561 (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Kintner -731553015; 974 823 404) 561, Praha - Kunratice
Ulice: Nad Šeberákem 561 (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Kintner -731553015; 974 823 404) 561
Obec: 148 00 Praha - Kunratice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 07.11.2016
Předpokládaná doba plnění do 22.11.2016
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace