Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání chráničů kolen a loktů…

Výpis systémových zpráv

Dodání chráničů kolen a loktů Hatch XTAK pro výkonné útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy (KRPA-419978/V)

Systémové číslo: T002/16/V00044810
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Mgr. Jiří Holubář 61211290 Ne 17 650,00 21 356,50 24.10.2016 22:54:00
AB TÁBOR spol. s r.o. 26025523 Ne 62 947,50 76 166,48 24.10.2016 18:52:54
TRISPORT HAVEL s.r.o. 25217666 Ne 26 100,00 31 581,00 25.10.2016 06:26:29
ARGUN s.r.o. 27399478 Ne 800,00 968,00 24.10.2016 09:59:24
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Mgr. Jiří Holubář 61211290
Datum uzavření smlouvy 30.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 17 650,00
Celková smluvní cena s DPH 21 356,50
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 706,50
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- 50 sad chráničů kolen a loktů Hatch XTAK, černé barvy (1 sada chráničů obsahuje 4 kusy na každou končetinu) pro KŘP hl. m. Prahy


Položky předmětu:
- Název: chrániče kolen a loktů Hatch XTAK
- Kód z číselníku NIPEZ: 35000000-4 - Bezpečnostní, hasičské, policejní a ochranné vybavení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 35000000-4 - Bezpečnostní, hasičské, policejní a ochranné vybavení
- Popis: Specifikace předmětu plnění:
50 sad chráničů kolen a loktů Hatch XTAK, černé barvy (1 sada chráničů obsahuje 4 kusy na každou končetinu), dále viz příloha č. 1 - Technická specifikace

- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
- dodání předmětu plnění do 30 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 19. 12. 2016
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.

Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení bez udání důvodu.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 50
- Měrná jednotka: sada


Místo plnění veřejné zakázky Nad Šeberákem 561 (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Kintner -731553015; 974 823 404) 561, Praha 4 Kunratice
Ulice: Nad Šeberákem 561 (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Kintner -731553015; 974 823 404) 561
Obec: 148 00 Praha 4 Kunratice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 30.11.2016
Předpokládaná doba plnění do 15.12.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace