Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup hygienických potřeb KoP…

Výpis systémových zpráv

Nákup hygienických potřeb KoP Opava

Systémové číslo: T002/16/V00044401
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ALTER, s.r.o. 47473266 Ne 21 411,00 25 907,31 18.10.2016 13:13:24
Petr Slánský 72969717 Ne 23 920,00 28 943,20 18.10.2016 16:49:05
KARFO velkoobchod s.r.o. 26872382 Ne 23 017,93 27 852,00 12.10.2016 13:43:33
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Ano 21 420,34 25 918,61 14.10.2016 16:42:16
FRONQUE s.r.o. 64826902 Ne 24 653,82 29 831,12 18.10.2016 15:15:22
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva JULA CZ, s.r.o. 26843056
Datum uzavření smlouvy 19.10.2016
Celková smluvní cena bez DPH 21 235,54
Celková smluvní cena s DPH 25 695,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 4 459,46
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup hygienických potřeb pro pracoviště okresu Opava.


Položky předmětu:
- Název: Nákup hygienických potřeb
- Kód z číselníku NIPEZ: 33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33760000-5 - Toaletní papír, kapesníky, ruční utěrky a ubrousky
- Popis: bezplatný dovoz, platba fakturou, cena s DPH včetně balného a dopravy, doložení nacenění s rozpisem jednotlivých položek dle přílohy, termín dodání do 5 pracovních dnů od závazné objednávky
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 24 700,00


Místo plnění veřejné zakázky Bochenkova 2712/4, Opava
Ulice: Bochenkova 2712/4
Obec: 74601 Opava
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Předpokládaná doba plnění od 19.10.2016
Předpokládaná doba plnění do 27.10.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace