Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb (rok 2016) - II.

Systémové číslo: T002/16/V00043269
Zadavatel: Povodí Vltavy, státní podnik

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Ano 645 457,32 781 003,36 14.10.2016 08:33:08
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ACTIVA spol. s r.o. 48111198
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Po posouzení nabídky doporučila komise zadat zakázku firmě ACTIVA spol. s r.o., která podala nabídku jako jediná.
Datum uzavření smlouvy 24.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 645 457,32
Celková smluvní cena s DPH 781 003,35
Sazba DPH v % 21,00
DPH 135 546,03
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb nutná k zajištění administrativní činnosti zaměstnanců Povodí Vltavy, státního podniku.


Položky předmětu:
- Název: Nákup kancelářských potřeb (rok 2016) - II.
- Kód z číselníku NIPEZ: 11 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v kalkulaci ceny, která tvoří přílohu zadávacích podmínek. Nabídková cena musí být stanovena na základě ocenění položek uvedených v kalkulaci ceny. Uchazeč ocení veškeré jednotlivé položky uvedené v kalkulaci ceny, a to bez úprav a změn textů a řazení položek, pokud není úprava zadavatelem výslovně dovolena.

Zadavatel požaduje, aby součástí nabídky byla kupní smlouva, podepsaná osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče opatřená elektronickým podpisem nebo naskenovaná verze - formát pdf. (včetně všech samostatně podepsaných příloh). Bude-li podepsána osobou jinou, než k tomu oprávněnou dle zápisu v obchodním rejstříku, či podnikatelem fyzickou osobou, bude součástí nabídky zmocňovací listina, ve které bude uveden rozsah jejího oprávnění jednat a podepisovat jménem či za uchazeče (dodavatele).

Jako kupní smlouva bude použito znění smlouvy přiložené k těmto zadávacím podmínkám, přičemž v tomto znění zhotovitel pouze doplní na barevně vyznačených místech požadované údaje.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Holečkova 8, Praha
Ulice: Holečkova 8
Obec: 150 24 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Součástí plnění předmětu smlouvy je dodání zboží do místa určení dle bodu 1.3. znění kupní smlouvy. Jednotlivé dílčí plnění [tj. 17 samostatných (vč. samostatného balení) dílčích dodávek v členění uvedeném v rámci kalkulace celkové ceny] se prodávající zavazuje dopravit na místo předání, které je uvedeno ve znění kupní smlouvy.
Popis doby plnění Dodání do 10 pracovních dnů dnů od podpisu smlouvy.
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace