Domů  /  Zadávací řízení  /  Tekuté mýdlo - SUZ, 9-2016

Výpis systémových zpráv

Tekuté mýdlo - SUZ, 9-2016

Systémové číslo: T002/16/V00043020
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
PAPERA s.r.o. 25945653 Ne 8 195,00 9 915,95 15.09.2016 06:27:31
Merida Hradec Králové, s.r.o. 49815288 Ne 16 940,00 20 497,40 07.09.2016 09:25:09
SDZP-družstvo 25476092 Ne 7 375,20 8 923,99 07.09.2016 21:16:42
Petr Fiala - velkoobchod s... 26381001 Ne 5 719,83 6 921,00 09.09.2016 13:56:27
Datok, s.r.o. 25561073 Ne 7 396,40 8 949,64 15.09.2016 11:51:28
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva SDZP-družstvo 25476092
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Dodavatel vybrán dle nejnižší nabídkové ceny.
Datum uzavření smlouvy 23.09.2016
Celková smluvní cena bez DPH 7 375,20
Celková smluvní cena s DPH 8 923,99
Sazba DPH v % 21,00
DPH 1 548,79
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
tekuté mýdlo
bez DPH 67,05
s DPH 81,13
sazba DPH v % 21,00
DPH 14,08
Základní popis plnění
Předmět:
- Predmětem zakázky je dodávka tekutého mýdla


Položky předmětu:
- Název: tekuté mýdlo
- Kód z číselníku NIPEZ: 33711900-6 - Mýdlo
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33711900-6 - Mýdlo
- Popis: Tekuté mýdlo s těmito parametry:
* antibakteriální s glycerinem
* balení po 5L
* barva bílá nebo průhledná/bezbarvá

* rozvoz až na bloky 2-12 (v rámci kolejí Strahov - vždy po 10 ks)

* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* dodavatel souhlasí s uveřejnění objednávky resp. kupní smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., včetně metadat k ní se vážících
* zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 110
- Měrná jednotka: kanystr s obsahem 5L


Místo plnění veřejné zakázky Vaníčkova 7, Praha 6
Ulice: Vaníčkova 7
Obec: 160 17 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění dva týdny od doručení objednávky
Smlouva objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace