Domů  /  Zadávací řízení  /  Finanční úřad pro Pardubický…

Výpis systémových zpráv

Finanční úřad pro Pardubický kraj - Územního pracoviště v Hlinsku - ÚKLID

Systémové číslo: T002/16/V00042663
Zadavatel: Generální finanční ředitelství
Evidenční čísla zadavatele: Č. j.:...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
VV TOP s.r.o. 49977202 Ano 802 257,95 970 732,12 09.09.2016 10:03:21
VIDOCQ s.r.o. 64259161 Ano 381 079,95 461 106,75 07.09.2016 10:53:46
CORA PLUS s.r.o. 29368081 Ano 600 102,27 726 123,75 12.09.2016 08:06:12
ATUT-TUTY s.r.o. 02737787 Ano 317 913,33 384 675,13 09.09.2016 15:51:46
Jana Teplá 02951452 Ano 464 636,20 562 210,00 09.09.2016 13:54:11
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ATUT-TUTY s.r.o. 02737787
Datum uzavření smlouvy 16.09.2016
Celková smluvní cena bez DPH 317 913,33
Celková smluvní cena s DPH 384 675,13
Sazba DPH v % 21,00
DPH 66 761,80
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Zajištění úklidových služeb v objektu Finančního úřadu pro Královéhradecký kraj - Územního pracoviště v Hlinsku (dále též „ÚP“) za podmínek, v rozsahu a četnostech uvedených v přiložené výzvě k podání nabídky č.j.: 119286/16/7327-50280-605624 (dále též "výzva") a v jejích přílohách.


Položky předmětu:
- Název: Úklid administrativních prostor (paušály 60 měs. + 5 akce mytí oken vč. parapetů a žaluzií )
- Kód z číselníku NIPEZ: 90910000-9 - Úklidové a čisticí služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 90910000-9 - Úklidové služby
- Popis: Zajištění úklidových služeb a prací v objektu ÚP za podmínek, v rozsahu a četnostech uvedených v přiložené výzvě k podání nabídky č.j.: 119286/16/7327-50280-605624 (dále též "výzva") a v jejích přílohách.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Wilsonova 834, Hlinsko
Ulice: Wilsonova 834
Obec: 53901 Hlinsko
Stát: Česká republika - CZE
Region: Pardubický kraj (CZ053)
Popis doby plnění Zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněno řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Zahájení plnění veřejné zakázky zadavatel požaduje 01.10.2016. Smlouva bude uzavřena na dobu určitou 60 kalendářních měsíců. Zadavatel si vyhrazuje právo jednostranně změnit termín zahájení plnění veřejné zakázky.
Smlouva smlouva+přílohy P1,2,3,4 , Přílohy

metodická nápověda

Kontextová navigace