Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup tonerů pro KrP v…

Výpis systémových zpráv

Nákup tonerů pro KrP v Jihlavě, okresy Pelhřimov, Třebíč a Žďár nad Sázavou - srpen 2016

Systémové číslo: T002/16/V00042313
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Jan Heran 46792635 Ano 231 040,00 279 558,40 29.08.2016 15:09:12
Pavel Danihelka 72820942 Ano 210 600,00 254 826,00 26.08.2016 15:31:11
COMP`S, spol. s r.o. 46709576 Ano 234 080,00 283 236,80 26.08.2016 10:44:18
PREMO s.r.o. 26251531 Ano 236 300,00 285 923,00 29.08.2016 09:17:36
AKR1 s.r.o. 28196449 Ano 230 664,00 279 103,44 26.08.2016 14:34:27
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AKR1 s.r.o. 28196449
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e dle nabídkové ceny
Datum uzavření smlouvy 09.09.2016
Celková smluvní cena bez DPH 230 664,00
Celková smluvní cena s DPH 279 103,44
Sazba DPH v % 21,00
DPH 48 439,44
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup tonerů pro KrP v Jihlavě, okresy Pelhřimov, Třebíč a Žďár nad Sázavou - srpen 2016


Položky předmětu:
- Název: Nákup tonerů dle přílohy "Tonery_KrP_PE_TR_ZR_15.8.2016"
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125100-2 - Zásobníky tonerů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125100-2 - Zásobníky tonerů
- Popis: Tonery dle přílohy "Tonery_KrP_PE_TR_ZR_15.8.2016".
„Dodavatel přebírá odpovědnost za škodu vzniklou nesprávnou funkcí renovované i originální kazety a ostatních dodávaných komponentů po celou dobu záruční doby tonerové kazety a komponentů (tzn. např. v případě znečištění tiskárny, způsobené vadou toneru, dodavatel provede kompletní profylaxi tiskárny).
Závada musí být konzultována se zadavatelem před zásahem třetí osoby a bude provedena na náklady dodavatele.“
Kompletní nabídku s cenami a přesnými názvy jednotlivých položek přikládejte jako součást nabídky. Celkovou cenu uvádějte včetně DPH a dopravy (viz příloha). Zboží požadujeme dodat na místo určení do 14 kalendářních dnů ode dne podepsání smlouvy.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: příloha


Místo plnění veřejné zakázky Pražská 2461, Pelhřimov
Ulice: Pražská 2461
Obec: 39301 Pelhřimov
Stát: Česká republika - CZE
Region: Vysočina (CZ063)
Předpokládaná doba plnění od 09.09.2016
Předpokládaná doba plnění do 07.10.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace