Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb pro ÚP ČR - KrP Zlín

Systémové číslo: T002/16/V00042042
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
LAW CZ s.r.o. 25542532 Ano 14 026,85 16 972,49 22.08.2016 20:55:36
KODEX, a.s. 25634381 Ano 14 948,00 18 087,08 16.08.2016 12:29:58
MICOS spol. s r.o. 00533394 Ne 11 467,00 13 875,08 16.08.2016 11:33:44
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Ano 11 617,75 14 057,48 17.08.2016 09:27:10
ARBO CKP s.r.o. 25838261 Ne 16 267,00 19 683,07 18.08.2016 08:20:16
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva IVJ - export/import, spol.... 16367481
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vítězem je nejnižší cenová nabídka
Datum uzavření smlouvy 23.08.2016
Celková smluvní cena bez DPH 11 072,50
Celková smluvní cena s DPH 13 397,73
Sazba DPH v % 21,00
DPH 2 325,23
Měna koruna česká
Základní popis plnění Nákup kancelářských potřeb: popisovače, pořadače, papírové složky s šikmým rohem, archivační spony, nůžky - dle přílohy

Místo plnění veřejné zakázky Čiperova 5182, Zlín
Ulice: Čiperova 5182
Obec: 760 42 Zlín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Popis doby plnění dovoz do 7 pracovních dnů od data objednávky
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace