Domů  /  Zadávací řízení  /  ÚP v Šumperku - dodávka…

Výpis systémových zpráv

ÚP v Šumperku - dodávka hygienických potřeb_3_2016

Systémové číslo: T002/16/V00041297
Zadavatel: Generální finanční ředitelství

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Drozd a spol. 47154519 Ano 10 561,00 12 778,81 01.08.2016 09:53:25
KASPA papír s. r. o. 26819449 Ano 9 914,10 11 996,06 01.08.2016 14:46:32
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva KASPA papír s. r. o. 26819449
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Automaticky e-tržištěm dle nejnižší nabídkové ceny.
Datum uzavření smlouvy 03.08.2016
Celková smluvní cena bez DPH 9 914,10
Celková smluvní cena s DPH 11 996,06
Sazba DPH v % 21,00
DPH 2 081,96
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Finanční úřad pro Olomoucký kraj, Územní pracovitě v Šumperku - dodávka toaletního papíru, papírových ručníků, mýdla, mycích prostředků a jiného drogistického zboží s dovozem na místo plnění.


Položky předmětu:
- Název: ÚP SUM_soubor zboží
- Kód z číselníku NIPEZ: 14 - Čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 33700000-7 - Prostředky pro osobní péči
- Popis: Soubor hygienického a dalšího drogistického zboží dle přílohy této výzvy - ÚP SUM_3_2016_krycí list
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: soubor


Místo plnění veřejné zakázky Gen. Svobody 2790/38, Šumperk
Ulice: Gen. Svobody 2790/38
Obec: 70900 Šumperk
Stát: Česká republika - CZE
Region: Olomoucký kraj (CZ071)
Popis doby plnění splnění této zakázky do 5 dnů od převzetí objednávky, případně dle dohody se zadavatelem
Smlouva OBJ 16_3209_0062_HP SUM

metodická nápověda

Kontextová navigace