Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání jednorázového…

Výpis systémových zpráv

Dodání jednorázového plastového nádobí pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy (KRPA-277994/V)

Systémové číslo: T002/16/V00041287
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Ing. Vladimír Albrecht 67785557 Ne 30 800,00 37 268,00 29.07.2016 10:56:16
SMERO, spol. s r.o. 25527886 Ne 23 230,08 28 040,00 29.07.2016 13:09:17
DEKOS R, s.r.o. 25097733 Ne 17 214,40 20 829,42 31.07.2016 17:16:24
Šťastný a spol.s.r.o. 49358111 Ano 22 210,00 26 874,10 22.07.2016 14:05:22
B.Trade obalové materiály... 26277760 Ne 19 120,00 23 135,20 25.07.2016 09:05:05
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva DEKOS R, s.r.o. 25097733
Datum uzavření smlouvy 11.08.2016
Celková smluvní cena bez DPH 17 214,40
Celková smluvní cena s DPH 20 829,42
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 615,02
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- jednorázové plastové nádobí


Položky předmětu:
- Název: jednorázové plastové nádobí
- Kód z číselníku NIPEZ: 39221100-8 - Kuchyňské nádobí
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39221100-8 - Kuchyňské nádobí
- Popis: Popis předmětu plnění:
jednorázové plastové nádobí (dáleviz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka)
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
- dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 35 000
- Měrná jednotka: ks


Místo plnění veřejné zakázky Nad Šeberákem 561 (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Kintner -731553015; 974 823 404) 561, Praha 4 Kunratice
Ulice: Nad Šeberákem 561 (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, p. Kintner -731553015; 974 823 404) 561
Obec: 140 00 Praha 4 Kunratice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 11.08.2016
Předpokládaná doba plnění do 01.09.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace