Domů  /  Zadávací řízení  /  Opravy a údržba výtahů v…

Výpis systémových zpráv

Opravy a údržba výtahů v budovách MZe v Praze

Systémové číslo: T002/16/V00041103
Zadavatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Schindler  CZ,  a.s. 27127010 Ne 35 000,01 42 350,01 18.08.2016 12:28:49
KONE, a.s. 00176842 Ano 32 835,00 39 730,35 19.08.2016 10:17:21
Karel Sedlák 88850005 Ne 22 500,00 27 225,00 20.08.2016 11:14:33
VHL, s.r.o. 63677521 Ne 21 201,99 25 654,41 22.08.2016 08:57:12
DOMINIK, s.r.o. 62586190 Ne 11 800,00 14 278,00 19.08.2016 20:14:21
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 uchazečem
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva VHL, s.r.o. 63677521
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e nejvýhodnější nabídka
Datum uzavření smlouvy 31.08.2016
Celková smluvní cena bez DPH 600 000,00
Celková smluvní cena s DPH 726 000,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 126 000,00
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
Pravidelná preventivní údržba, odborné prohlídky a nepřetržitý dispečink (cena za 1 měsíc)
bez DPH 6 507,33
s DPH 7 873,87
sazba DPH v % 21,00
DPH 1 366,54
Hodinová sazba za opravy poruch
bez DPH 260,00
s DPH 314,60
sazba DPH v % 21,00
DPH 54,60
Hodinová sazba za pohotovostní služby
bez DPH 300,00
s DPH 363,00
sazba DPH v % 21,00
DPH 63,00
Základní popis plnění Předmět:
- Zajištění opravy a údržby výtahů v budovách MZe v Praze (Těšnov 65/17, Ve Smečkách 801/33, Štěpánská 63, Na Okruhu 269/25) v období od 1. 7. 2016 do 30. 6. 2020 dle potřeby a rovněž zajištění pravidelných odborných prohlídek výtahů dle normy ČSN 27 4002 Bezpečnostní předpisy pro výtahy - Provoz a servis výtahů.
Zajištění nepřetržitého dispečinku pro hlášení poruch a havárií výtahů v budovách MZe a bezodkladné vyprošťování uvízlých osob.
Provádění oprav v ceně do 10.000,-Kč.
Provádění oprav v ceně od 10.000,- do 50.000,-Kč po schválení objednatelem.
Předmětem VZ nejsou opravy výtahů v ceně nad 50.000,-Kč bez DPH, tyto musí být vždy zadány až po provedení průzkumu trhu, přičemž dodavatel oprav v ceně pod 50.000,- bez DPH je oprávněn podat svoji nabídku. Pro opravy v předpokládané hodnotě nad 50.000,- zpracuje zhotovitel dokumentaci stavu výtahu, která může sloužit jako podklad pro průzkum trhu.


Položky předmětu:
- Název: Pravidelná preventivní údržba, odborné prohlídky a nepřetržitý dispečink (cena za 1 měsíc)
- Kód z číselníku NIPEZ: 50750000-7 - Opravy a údržba výtahů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50750000-7 - Údržba výtahů
- Popis: Paušální cena pravidelné preventivní údržby a odborných prohlídek (dále jen "Servisní činnosti") a nepřetržitá dostupnost dispečinku za jeden měsíc.
Servisní činnosti jsou prováděny v souladu s platnými právními předpisy a normami, zejména v souladu s normami ČSN 27 4002 Bezpečnostní předpisy pro výtahy - Provoz a servis výtahů a ČSN 27 4007 – Bezpečnostní předpisy pro výtahy – prohlídky pro zkoušky výtahů v provozu, a s ohledem na provozní podmínky a typ jednotlivých výtahů.
V rámci servisní činnosti jsou odstraňovány běžné provozní poruchy, které mohou být odstraněny seřízením bez použití náhradních dílů.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


- Název: Hodinová sazba za opravy poruch
- Kód z číselníku NIPEZ: 50750000-7 - Opravy a údržba výtahů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50750000-7 - Údržba výtahů
- Popis: Opravy poruch, které nejsou způsobeny běžným užíváním nebo k jejichž odstranění je třeba náhradní díl. Opravy jsou prováděny v odsouhlasenou pracovní dobu a jsou zahájeny nejpozději do 24 hodin od výzvy objednatele, anebo nejbližší pracovní den.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


- Název: Hodinová sazba za pohotovostní služby
- Kód z číselníku NIPEZ: 50750000-7 - Opravy a údržba výtahů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50750000-7 - Údržba výtahů
- Popis: Výjezd k vyproštění a zahájení vyprošťování osob uvízlých v kabině výtahu do 60 minut od nahlášení na dispečink poskytovatele.
Výjezd na žádost objednatele k odstranění havárie či provozní poruchy mimo odsouhlasenou pracovní dobu do 120 minut od nahlášení na dispečink poskytovatele.
V případě situace, kdy některá z osob uvízlých v kabině výtahu potřebuje lékařskou péči, je poskytovatel povinen zahájit vyprošťování takové osoby bez prodlevy, a to bez ohledu na pracovní dobu poskytovatele. Takovou situaci je objednatel při nahlášení havárie povinen dispečinku poskytovatele sdělit.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Těšnov 65/17, Praha 1
Ulice: Těšnov 65/17
Obec: 117 05 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Další místa plnění Ve Smečkách 801/33, Praha 1
Ulice: Ve Smečkách 801/33
Obec: 11000 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
, Štěpánská 626/63, Praha 1
Ulice: Štěpánská 626/63
Obec: 110 00 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
, Na Okruhu 626/25, Praha 4 - Písnice
Ulice: Na Okruhu 626/25
Obec: 14000 Praha 4 - Písnice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.09.2016
Předpokládaná doba plnění do 31.08.2020
Smlouva Smlouva na poskytování služeb , příloha č. 1 - Soupis výtahů , příloha č. 2 - Ceník... , příloha č. 3 - Pojistná...

metodická nápověda

Kontextová navigace